کد خبر : 76031
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
-

لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس با شکست آلومینیوم صدرنشینی را حفظ کرد/ سپاهان ول کن ماجرا نیست

پرسپولیس با شکست آلومینیوم صدرنشینی را حفظ کرد/ سپاهان ول کن ماجرا نیست
تیم فوتبال پرسپولیس توانست با برتری دو بر صفر برابر آلومینیوم اراک، جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛  تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۵۵ شنبه شب در ورزشگاه آزادی با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

سرخپوشان در حالی به مصاف آلومینیوم رفتند که تنها شکست این تیم در این فصل، در دیدار رفت دو تیم رقم خورد و به همین دلیل این مسابقه برای سرخپوشان علاوه بر حفظ صدر جدول، برای انتقام شکست دور رفت نیز انگیزه مضاعفی داشتند.

سرخپوشان با توجه به نیاز به سه امتیاز این دیدار، بازی را هجومی آغاز کردند و آلومینیوم بیشتر سعی در بازی دفاعی داشت.

امروز در غیاب سید جلال حسینی، امید عالیشاه بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بسته بود.

در دقیقه ۲ سرخپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه ترابی را پورحمیدی راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۱۰ بار دیگر نیز پرسپولیس روی پاس خوب ترابی، توسط احسان پهلوان صاحب موقعیت شد اما تکل به موقع مدافع آلومینیوم مانع باز شدن دروازه این تیم شد.

در دقیقه ۲۳ روی همکاری مغانلو و ترابی، پرسپولیس صاحب موقعیت شد. ترابی پس از پشت سر گذاشتن مدافع پیش روی خود توپی را به صورت زمینی برای مغانلو ارسال کرد که این مهاجم گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس ۲ - آلومینیوم صفر؛ حفظ صدرنشینی با سرهای شکسته

در دقیقه ۲۴ آلومینیوم نیز به دروازه سرخپوشان نزدیک شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۲ پرسپولیسی‌ها روی اشتباه مدافع آلومینیوم صاحب موقعیت شدند که پاس پشت پای مغانلو و ضربه بغل پای دقیق ترابی، با گل دوم پرسپولیس همراه شد.

پرسپولیس ۲ - آلومینیوم صفر؛ حفظ صدرنشینی با سرهای شکسته

در جریان این دیدار شهریار مغانلو، پوریا آریاکیا و امیر محمد هوشمند از ناحیه سر مصدوم شدند و با سری بانداژ شده بازی را ادامه دادند.

جدال لفظی علیرضا منصوریان و یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس از نکات ویژه بازی در نیمه نخست بود.

در واپسین دقایق پرسپولیس می توانست بار دیگر روی ارسال دقیق ترابی دروازه آلومینیوم را باز کند اما ضربه سر نوراللهی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در لحظات پایانی نیمه نخست نیز آلومینیوم روی یک کرنر می توانست دروازه لک را باز کند اما این توپ نیز راهی به دروازه پرسپولیس نداشت.

پرسپولیس ۲ - آلومینیوم صفر؛ حفظ صدرنشینی با سرهای شکسته

اولین موقعیت جدی این دیدار در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ روی دروازه آلومینیوم خلق شد که مغانلو در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت اما پورحمیدی ضربه این بازیکن را مهار کرد.

یک دقیقه بعد آلومینیوم می‌توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در این دقیقه حامد لک در کنترل توپ دچار مشکل شد و روی این اشتباه حامد پاکدل در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما او در موقعیت دروازه خالی توش را راهی اوت کرد.

در دقایقی از نیمه دوم فشار حملات آلومینیوم بیشتر شد و سرخپوشان روی ضد حملات چشم دوخته بودند تا اختلاف را بیشتر کنند.

سعید آقایی به خاطر خطا روی حسینی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۸۷ سرخپوشان در شلوغی محوطه جریمه می توانستند گلزنی کنند اما ضربه عبدی راهی به دروازه تیم میهمان نداشت. در دقیقه ۹۰ شوت کنعانی زادگان با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

این دیدار در نهایت با برتری پرسپولیس خاتمه یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس با ۳ امتیاز این دیدار ۵۸ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد. آلومینیوم هم ۳۷ امتیازی ماند.

سپاهان پا به پای پرسپولیس در کورس/  شکست صنعت نفت با ۴ گل

به گزارش سورپرس،  همچنین دیدار دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در قالب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر امروز(شنبه) ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر یک شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵ دریبل و سانتر سروش رفیعی به شهباززاده رسید و ضربه او وارد دروازه صنعت نفت شد تا سپاهانی‌ها گلی زود هنگام را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۳۶ نفوذ حسینی به قلب دفاع صنعت نفت و پاس سجاد شهباززاده به او باعث شد تا حسینی با گروسیان تک به تک و ضربه‌اش وارد دروازه صنعت نفت شود و اختلاف به دو گل برسد.

پس از این دو گل فشار شاگردان پورموسوی برای جبران گل خورده روی دروازه سپاهانی‌ها  بیش‌تر شد اما ناموفق بودند تا نیمه اول به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم حملات نفتی‌ها ادامه پیدا کرد تا دقیقه ۷۱ رضا خالقی فر با توپ گیری از نژاد مهدی مدافع سپاهانی‌ها و  به دست آوردن یک موقعیت تک به تک، توانست دروازه سپاهان را باز کند و اختلاف را به یک گل برساند.

پس از این گل سپاهان روی دروازه نفتی‌ها فشار آورد و در موقعیتی فرزین گروسیان مانع از گلزنی سپاهانی‌ها شد.

در دقیقه ۸۳ پاس رو به بیرون دانیال اسماعیلی‌فر به سجاد شهباززاده رسید و ضربه او وارد دروازه صنعت نفت شد تا سپاهانی‌ها گل سوم را نیز به ثمر برسانند.

در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده روی سانتر دانیال اسماعیلی فر از نقطه کرنر و ضربه سر عزت الله پورقاز سپاهانی به گل چهارم رسیدند تا بازی با برتری پر گل سپاهانی‌ها به پایان برسد.

با این نتیجه سپاهانی‌ها ۵۶ امتیازی شدند و در کورس قهرمانی باقی ماندند. در مقابل نفتی‌ها با وجود این شکست با ۳۳ امتیاز رده دهم جدول را حفظ کردند.

به گزارش سورپرس، در سایر دیدارهای هفته بیست و هفتم تراکتورسازان در خانه با گل دقایق اضافی نیمه دوم (۹۷) توانست گل گهر سیرجان را مغلوب کند،  استقلال تهران هم با دبل ارسلان مطهری سایپای میزبان را شکست داد تا با ۵۰ امتیاز جایگاه سومی خود را در جدول تثبیت کند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.