کد خبر : 43481
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
-

پذیرش دختر مبتلا به اوتیسم افغانی در بهزیستی قزوین

پذیرش دختر مبتلا به اوتیسم افغانی در بهزیستی قزوین

به گزارش سورپرس، یوسف کازانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: یک دختر ۱۰ ساله دارای اوتیسم و اختلالات رفتاری بسیار شدید به همراه والدینش ۳ هفته پیش از یکی از استان‌ها به شهر آبیک مهاجرت کردند و ساکن این شهر شدند. کازانی افزود : با توجه به اینکه شهر آبیک منطقه ممنوعه برای حضور

به گزارش سورپرس، یوسف کازانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: یک دختر ۱۰ ساله دارای اوتیسم و اختلالات رفتاری بسیار شدید به همراه والدینش ۳ هفته پیش از یکی از استان‌ها به شهر آبیک مهاجرت کردند و ساکن این شهر شدند.

کازانی افزود : با توجه به اینکه شهر آبیک منطقه ممنوعه برای حضور اتباع بیگانه محسوب می‌شود، اما به علت اینکه شرایط این دختر بسیار خاص و نگهداری وی در منزل، دشوار و بسیار خطرناک است تصمیم گرفته شد خارج از نوبت این موضوع با تشکیل کمیسیون در اداره بهزیستی شهرستان آبیک بررسی و در کمترین زمان پرونده تشکیل شود.

وی گفت : با موافقت مسئولان بهزیستی استان، این دختر در مرکز توانبخشی معلولان ذهنی طلیعه قزوین مورد پذیرش قرار گرفت.

بیماری اوتیسم نوعی اختلال در حوزه روان‌شناختی، اجتماعی و عاطفی در افراد است که از جمله خصوصیات بیماران اوتیسمی می‌توان به صدمه به خود اعم از کوبیدن سر به زمین، گاز گرفتن و خاراندن پوست و کندن موی خود و آسیب رساندن به اعضای خانواده اشاره کرد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.