کد خبر : 70277
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
-

قالیباف: طرح تقویت امنیت غذایی کشور به نابسامانی‌ها پایان می‌دهد

قالیباف: طرح تقویت امنیت غذایی کشور به نابسامانی‌ها پایان می‌دهد
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولید کشاورزی با پایان دادن به نابسامانی‌ها در حوزه کشاورزی در تاریخ مجلس یازدهم ثبت خواهد شد.

به گزارش سورپرس، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و پس از تصویب کلیات طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولید کشاورزی تاکید کرد: این طرح در حوزه کشاورزی بسیار مهم و اساسی است. در این طرح هم به اصلاح ساختاری و هم به اصلاح وظایف پرداخته شده است. این طرح اختلافاتی که بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود دارد و ضرر آن به تولید کنندگان کشاورزی و مردم می‌رسد را ساماندهی می‌کند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نابسامانی‌ها در این حوزه باعث می‌شود تا کالاهای گرانقیمت به دست مردم برسد و شاهد توزیع غیرمنطقی باشیم، اظهار کرد. این طرح به تمام نابسامانی‌ها پایان می‌دهد.

قالیباف با بیان اینکه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت تا این طرح به صورت دو شوری بررسی شود چرا که بسیار حائز اهمیت می‌باشد، تاکید کرد: این طرح یکی از مهم‌ترین قوانین در مجلس یازدهم خواهد بود و از همه همکاران انتظار دارم تا فعالانه پیشنهادات خود را به کمیسیون کشاورزی ارائه کنند و بحث‌های کارشناسی بر روی این طرح در کمیسیون تکمیل شود. ان‌شاءالله در هفته آینده جزییات این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد. از اعضای کمیسیون کشاورزی انتظار داریم از نظرات همکاران استفاده کنند، خوشبختانه از نظرات کارشناسان و صاحبنظران بیرون مجلس نیز در این طرح استفاده شده است.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.