کد خبر : 6074
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
-

نظر کالدرون باید تامین شود؛

وظیفه‌ای که روی دوش انصاریفرد افتاد/ هیات مدیره دخالت نمی‌کند

وظیفه‌ای که روی دوش انصاریفرد افتاد/ هیات مدیره دخالت نمی‌کند
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دخالتی در مشکل پیش آمده بین سرمربی آرژانتینی و مدیرعامل باشگاه نخواهد داشت.

به گزارش سورپرس؛ گابریل کالدرون که در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی انتقادات تندی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت، همچنان روی حرفش ایستاده و تاکید کرده برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس باید خواسته‌هایش برآورده شود.

پیرمرد آرژانتینی که توانسته سرخپوشان را در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر صدرنشین کند، خواستار کنار گذاشتن چند نفر از مجموعه باشگاه و اطراف تیم شده تا بتواند با آرامش بیشتری کارش را ادامه دهد.

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین نفری است که کالدرون از مسئولان باشگاه خواسته وی را برکنار کنند. ظاهراً سرمربی سرخپوشان با پیروانی اختلاف نظر دارد و حاضر نیست وی را به عنوان سرپرست کنار تیم بپذیرد. علاوه بر وی یکی از نزدیکان محمدحسن انصاریفرد هم مورد خطاب کالدرون قرار گرفته و وی خواسته است که این فرد نزدیک به مدیرعامل هم کنار گذاشته شود.

درحالی که عنوان شده بود هیأت مدیره به این مسائل ورود کرده و قرار است در این مورد با انصاریفرد صحبت کند اما اعضای هیأتمدیره تاکید کرده اند که هیچ دخالتی در این موارد ندارند چرا که این مسائل در حوزه اختیارات مدیرعامل باشگاه است و انصاریفردباید خواسته‌های کالدرون را برآورده کند.

در مقطعی که برانکو پرسپولیس را رها کرد و حاضر به ادامه همکاری نشد، اعضای هیأت مدیره باشگاه سراغ کالدرون رفتند و با انتخاب این سرمربی آرژانتینی کمک کردند تا اوضاع سرخپوشانهمچنان با سروسامان بماند که نتیجه اش صدرنشینی این تیم در پایان نیم فصل شد.

حالا حل مشکل بوجود آمده بین کالدرون و پیروانی و فرد نزدیک به مدیرعامل بر دوش انصاریفرد افتاده و او باید مشکلات را برطرف و زمینه بازگشت سرمربی آرژانتینی به ایران و ادامه همکاری را فراهم کند.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.