کد خبر : 100849
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
-

در طرح استقبال از بهار و به منظور رفاه حال شهروندان انجام شد؛

رفع ۳۴ نقطه ناهموار و نامناسب در معابر هفتگانه منطقه ۱۵

رفع ۳۴ نقطه ناهموار و نامناسب در معابر هفتگانه منطقه ۱۵
معاون فنی و عمران منطقه 15 گفت: در طرح استقبال از بهار و به منظور رفاه شهروندان تاکنون 34 نقطه در معابر هفتگانه با لکه گیری آسفالت بهسازی و نوسازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اعلام این خبر گفت: عملیات لکه گیری آسفالت در نواحی هفتگانه منطقه در قالب اجرای طرح استقبال از بهار با هدف دست یابی به استانداردهای قابل قبول معابر با جدیت انجام و اولویت با درخواستهای شروندان در سامانه ۱۳۷ است.

او با اشاره به اینکه نگهداشت معابر شهر از نظر ایجاد سهولت در تردد عابرین و وسایل نقلیه از اولویتهای حوزه فنی و عمران منطقه است، افزود: برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه و افزایش مقاومت لایه های زیرسازی معابر در مقابل نفوذ باران و آبهای سطحی روان و هم چنین بهبود منظر شهری این منطقه لکه گیری و روکش آسفالت معابر مستمر در شهر انجام می شود.

روحانی در تشریح عملیات لکه گیری آسفالت در نقاط شناسایی شده طرح استقبال از بهار افزود: خیابان های ۱۷شهریور نبش رئوفی، بنی طبا کوچه مسعودی ، قنبری کوچه اشهر نبش کوچه خیابانی، طالب رضا بعد از خیابان قنبری، موسوی نبش پیرزادها، ناصری تقاطع کندرو بعثت، ارج کوچه جلالیان، شهرزاد خیابان تکلی، اتابک کوچه شیاسی در ناحیه یک بهسازی شد.

معاون فنی و عمران منطقه ادامه داد: عملیات لکه گیری آسفالت در معابر خیابان شاهد نصر چهار، میدان امام رضا(ع) ابتدای بلوار در ناحیه ۲، خیابان ۲۵، ۲۰، ۲۶تا ۲۸، ۳۰ تا ۳۵ در افسریه ناحیه ۵، مسعودیه خیابان شیرازی، خیابان کلهر، خیابان سوم کوچه چهار، خیابان بهتاش صفت نبش نجفی مقدم، خیابان فریدون محمدی ابتدای دستغیب در ناحیه ۶ و میدان جانبازان در ناحیه هشت اجرا شد.

 

او با اشاره به اینکه با نصب سنگ دال در بزرگراه امام رضا (ع) مقابل روبروی شهرک رضویه و نصب دریچه در والفجر خیابان قائم تقاطع هنرستان همسطح سازی شد، افزود: جنگل کاری محله مسعودیه در خیابان شیرازی به طول ۱۲۰ متر جدول بندی انجام شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.