کد خبر : 19000
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
-

وزیر ورزش: برنامه واگذاری سرخابی‌ها به تصویب رسید

وزیر ورزش: برنامه واگذاری سرخابی‌ها به تصویب رسید
 وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به تایید ستاد عالی واگذاری شرکتهای دولتی رسید.

به گزارش سورپرس به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: نیمه دوم سال ۹۸ روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشرفت بسیار خوبی داشت و ۲۰ جلسه مشترک با مدیران سازمان خصوصی سازی برگزار شد. اقدامات بسیار خوبی برای شناسایی اموال دو باشگاه و واگذاری دو ورزشگاه شهید مرغوبکار و درفشی فر به استقلال و پرسپولیس صورت گرفت و در نهایت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی از مجموعه اقدامات و پیگیری های صورت گرفته بسیار استقبال کردند.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه ستاد عالی واگذاری شرکتهای دولتی که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی و معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان خصوصی سازی مورد تایید اعضای ستاد قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان افزود: معاونان وزارت ورزش و جوانان و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس با مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی همکاری نزدیک داشته باشند تا هر چه سریعتر مراحل واگذاری دو باشگاه صورت گیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.