کد خبر : 69509
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
-

دومین روز ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری؛

وزرای اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد با تهدید آمد/ بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد

وزرای اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد با تهدید آمد/ بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد
دومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با آمدن محمود احمدی نژاد و برخی از وزرای او داغ تر از روز قبل انجام شد.

به گزارش گروه سیاسی سورپرس،  دومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از صبح امروز  در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.

ساعت ۹:۳۰ صبح امروز چهارشنبه بود که صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی احمدی نژاد با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور نامزدی رسمی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را ثبت کرد.

 

شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین

ساعت ۱۰ صبح بود محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران با حضوری پر هیاهو در وزارت کشور حاضر شد و برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. رئیس جمهور سابق را علی اکبر جوانفکر، مرتضی تمدن و یکی از برادران وی همراهی می‌کنند.

احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نیز ثبت نام کرده بود که صلاحیت وی در آن دوره تایید نشد.

احمدی‌نژاد پس از نام نویسی در انتخابات با اشاره به شناسنامه خود گفت: شناسنامه اصل اصل است و ملت ایران پیروز است.

او عنوان کرد که اگر صلاحیتش توسط شورای نگهبان رد شود در انتخابات شرکت نمی کند و از هیچ یک از دوستانش که کاندید هم شده اند حمایت نخواهد کرد.

 

ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز دوم آغاز شد

آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

ساعت ۱۱ فرا رسید و کمی از هیاهوی وزارت کشور به واسطه حضور محمود احمدی‌نژاد و همراهانش کم شد که سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس این روزهای مجلس شورای اسلامی به همراه دخترش وارد وزارت کشور شد و فرآیند ثبت نام خود را به انجام رساند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه دولت من دولت سلام است گفت: ما با نسل نو می‌خواهیم ایرانی جدید خلق کنیم. ما نیاز به دگردیسی داریم و می‌خواهیم ریل اداره کشور را تغییر بدهیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: مدل حکمرانی ما با این همه انباشت ثروت و ظرفیتی که کشور دارد باید تغییر بکند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال است که یکی از مدیران ابتدایی و بعد میانی و بعد عالی در کشور بودم گفت: حدود ۱۳ سال است سابقه نمایندگی مجلس را دارم و در ۳۵ سال اخیر یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس بوده‌ام و اکنون نایب رئیس اول مجلس هستم.

 

وزیر جهاد کشاورزی اسبق در سودای پاستور/ محمود احمدی‌نژاد ثبت نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین

این داوطلب مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم ثروت و هم نیروی انسانی به اندازه کافی داریم، به طوری که نیروی انسانی متخصص و فوق العاده پای کار است و هیچ مشکلی نیست که به جوانانمان در حوزه‌های مدیریتی و فناورانه بسپاریم و آنها نتوانند حل کنند.

وی افزود: حقیقتاً قوانین بسیار خوبی هم داریم که این قوانین متعالی هستند و می توانم لیستی از قوانین فوق‌العاده مانند قوانین پنج گانه ارائه کنم. مدیران خوبی هم داریم که متاسفانه یا خانه نشین شده اند یا در جای ناصحیح و نادرست به کار گرفته شده‌اند و بالاتر از اینها رهبر آگاه و فرزانه داریم که بسیار روشن و دقیق به موضوعات عالم نگاه می کنند و مردمی فهیم عزت مدار صبور و پایه کار و فوق‌العاده‌ نیز همراه ما هستند. معطل مانده ایم و باید با روی کار آمدن مدیران به روز، لایق، عدالت‌خواه و ساده زیست رویکردها را تغییر دهیم.

این داوطلب ریاست جموری با اشاره به چرایی نام گرفتن دولت خود گفت: چون سلام به دولت جدید و سلام به نسل نو است و با نسل نو می‌خواهیم ایران جدید خلق کنیم اسمش را سلام گذاشته‌ایم. تا کنون چون دولت‌های ما به سلامی که مردم داده‌اند علیک السلام درست نگفته اند. گفتمان ما گفتمان دولت مردم است؛ مردم رزق‌ و‌ روزی، مسکن، جاده، بهداشت و درمان‌شان نیاز به اقدامات اجرایی دارد.

از وزارت ورزش تا پاستور

محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان هم  با حضور در وزارت کشور برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

وزیر اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین/ آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دولت دهم پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مهم ترین مساله برای من که به صحنه انتخابات آمدم، چند موضوع مهم است. نظام اجرایی جای آزمون و خطا نیست. باید ملت آزمون شده ها را بپسندند و بهترین ها باید نصیب ملت ایران شوند.

عباسی با تاکید بر اینکه باید به داخل توجه داشته باشیم نه به کدخدای بیرون گفت: من نگران عدالت اجتماعی، پایین ماندن معیشت مردم و نگران جوانانی هستم که علیرغم توان کار، نگران معیشت خودشان هستند.

وزیر اسبق نفت با شاخه گل آمد
رستم قاسمی وزیر اسبق نفت دیگر وزیر دولت احمدی‌نژاد بود که با حضور در وزارت کشور برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

وزیر اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین!/ آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

حسن سبحانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی هم با حضور در ستاد وزارت کشور برای حضور در عرصه انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور در اولین روز ثبت‌نام ۵۷ نفر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

موسوی همچنین گفت: «تعدادی از افراد با نقص مدرک مواجه شدند که تا روز شنبه می‌توانند روند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند»

از چهره‌های مطرحی که روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت‌نام کردند می‌توان به «محمدحسن نامی» وزیر اسبق ارتباطات، «سعید محمد» فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء، «حسین دهقان» وزیر سابق دفاع و محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اشاره کرد.

ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری

در میان هیاهوی احمدی‌نژاد برای ثبت نام ریاست جمهوری، در گوشه ای از وزات کشور نکته جالبی رقم خورد که آن هم حضور یک عروس و داماد برای ثبت نام بود؛ عروس و دامادی که آمده بودند تا باهم به ماه عسل پاستور بروند.

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ ماه عسل پاستور

علی رنجبر فرزند شهید دفاع مقدس از نخستین شهروندان عادی و ثبت نامی‌های متفاوتی بود که در تالار وزارت کشور دلیل حضور خود در انتخابات را مبارزه با بی‌عدالتی و سوء استفاده در کشور اعلام کرد. شهروند دیگری اولویت دولت آینده خود را حمایت مردم، برای مردم در کنار مردم اعلام کرد و گفت رئیس جمهور باید مسئولیت پذیر باشد.

 

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ ماه عسل پاستور

بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد

بهروز وثوقی راد، لیدر فوتبال و متخصص آرایشگری هم برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد؛ بهروز وثوقی پای ثابت همه انتخابات های ریاست جمهوری در دوره های اخیر بوده است.

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد

داوطلبی که برای مبارزه با فساد آمد!

یکی از داوطلبان ثبت نام ریاست جمهوری سیزدهم هم با شعار مبارزه با فساد در گروه احیای جمهوریت وارد میدان شد و ثب نام کرد.

 

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد

خانم دیگری که خود را عضو هیات علمی وزارت بهداشت معرفی کرد، از اعلام سن خود امتناع و هدفش را احقاق حقوق زنان و رفع تبعیض زنان در ادارات دولتی اعلام کرد و ثبت نامش را انجام داد.

قشون‌کِشی احمدی‌نژاد به وزارت کشور/ ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری/ بهروز وثوقی هم ثبت‌نام کرد + فیلم

داوطلبی هم با سربند سبز در تالار وزارت کشور حضور یافت و هدف خود را از این حضور مبارزه با ظلم و دزدی اعلام کرد و گفت اگر رای بیاورم ریشه ظلم را کور می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.