کد خبر : 74700
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
-

امروز با حضور شهردار منطقه15 انجام شد؛

معرفی برگزیدگان نخستین مسابقات گزارشگری ورزشی بانوان شهر تهران

معرفی برگزیدگان نخستین مسابقات گزارشگری ورزشی بانوان شهر تهران
آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات گزارشگری ورزشی بانوان مناطق 22 گانه شهرداری تهران به میزبانی منطثه 15 با تقدیر شهردار منطقه  از 3 گزارش منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت:  نخستین دوره مسابقات گزارشگری ورزشی بانوان پایتخت همزمان با ماه مبارک رمضان با عنوان «طور» که مخفف شعار طهران، ورزش، رمضان است  با استقبال بسیار خوب از مناطق ۲۲ گانه تهران به میزبانی منطقه ۱۵ به اجرا درآمد.

به گفته او، این برنامه خلاقانه به پیشنهاد ورزش بانوان منطقه ۱۵ به معاونت بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران مطرح شد که پس از تایید و تهیه دستورالعمل به مناطق ۲۲ گانه تهران ابلاغ شد.
محمدی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان به صورت مجازی با ارسال کلیپ ۹۰ ثانیه ایی از گزارش خود از یک رویداد یا مسابقه ورزشی در سه رشته انتخابی فوتبال، بسکتبال و والیبال به رقابت با هم پرداختند.

او با اشاره به اینکه کلیپ ها برای داوری به منطقه ۱۵ ارسال شد، افزود: آثار جمع آوری شده در دو مرحله معرفی تکنیکها و تاکتیک های ورزشی و نحوه گزارشگری توسط داوران پیشکسوت این سه رشته ورزشی ارزیابی شد که در نهایت ۳ گزارش به مرحله نهایی راه یافت.

شهردار منطقه اضافه کرد: هدف از برگزاری این رقابتها ایجاد شور ونشاط بین شهروندان وترغیب شهروندان به کسب دانش در خصوص رشته  های مختلف ورزشی است.

این گزارش می افزاید؛ مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات گزارشگری ورزشی ویژه بانوان امروز با حضور ۳ شرکت کننده منتخب، شهردار، معاون اجتماعی فرهنگی و فنی عمران منطقه، معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و داوران پیشکسوت برگزار شد که در این رویداد ورزشی به ترتیب شهروندان مناطق ۱۶، ۱۴ و۱۵ با گزارش مسابقات بسکتبال و فوتبال رتبه اول تا سوم را کسب کردند و با اهدای جام به قهرمان و مدال، حکم و جوایز نقدی از منتخبان تقدیر شد.

برپایه این گزارش،  در این مراسم همچنین از علی خسروی داور بین المللی و نیز خانم رضوان مسئول بخش رقابت سازمان ورزش شهرداری تقدیر شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.