کد خبر : 67197
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
-

لیگ قهرمانان آسیا؛

واکنش خطیبی به هتریک تراکتور در تساوی آسیایی

واکنش خطیبی به هتریک تراکتور در تساوی آسیایی
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی با نیرو هوایی عراق فیزیکی بود و دو تیم سعی داشتند در جنگ‌های تک به تک موفق عمل کنند.

به گزارش سورپرس؛ «رسول خطیبی» پس از پایان بازی تراکتور و نیروی هوایی عراق که با تساوی به پایان رسید در نشست‌ مطبوعاتی‌اش اظهار داشت: بازی فیزیکی بود و دو تیم سعی داشتند در جنگ‌های تک به تک موفق عمل کنند.

وی افزود: از دقیقه  به بعد شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تیم تراکتور از نظر بدنی افت کرد و تیم عراقی هم بعد از آن شانس بیشتری داشت.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنان ما از نظر تمرکز خوب بودند و این برای من امیدوار کننده است. آنها به حریف موقعیت ندادند.

خطیبی تصریح کرد: برای بازی‌های آینده باید ریکاوری بهتری داشته باشیم تا دور برگشت را بهتر و آماده‌تر آغاز کنیم.

خطیبی: بازی مقابل نیروی هوایی فیزیکی و درگیرانه بود

سرمربی تراکتور در پایان گفت: باید طوری بازی کنیم که در بازی‌های آینده از نظر بدنی کم نیاوریم و بهتر در زمین حاضر شویم. بازی قبلی یک پنالتی برای ما گرفته نشد و این بازی هم بازیکنان حریف روی زمین افتادند و ۷-۸ تعویض انجام شد، اما داور فقط سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و این برای من جای تعجب دارد.

سه‌شنبه شب تیم‌های تراکتور و نیروی هوایی عراق در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه پس از پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.