کد خبر : 100335
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
-

واکنش آموزش و پرورش به تغییرات جدید کنکور

واکنش آموزش و پرورش به تغییرات جدید کنکور
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی آموزش و پرورش نسبت به تصمیمات گرفته شده یعنی روند طی شده و نتایج آن، حس مثبت و پشتیبان دارد.

به گزارش سورپرس؛ محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص دیدگاه آموزش و پرورش نسبت به مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: شورای عالی آموزش و پرورش در جلسه هفته گذشته خود، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: شورای عالی آموزش و پرورش نسبت به تصمیمات گرفته شده یعنی در مجموع هم روند طی شده و هم نتایج آن، حس مثبت و پشتیبان دارد.

در صورت اجرای خوب می‌تواند بهبود نسبی به فضای گزینش دانشجویان بدهد

امانی طهرانی تصریح کرد: دغدغه اصلی شورای عالی آموزش و پرورش این است که همه دستگاه‌هایی که مرتبط با این موضوع هستند باید به کمک آموزش و پرورش بیایند و مصوبه‌ای که به نوعی می‌تواند یک مصوبه بهبودبخش باشد با حسن و اتقان اجرا بتواند شرایط موفقیت خود را فراهم کند.

وی افزود: به عبارت دیگر این مورد از تصمیم‌هایی است که در صورت اجرای خوب، قوی و متقن، می‌تواند بهبود نسبی به فضای گزینش دانشجویان بدهد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در حقیقت این شورا در این زمینه بر بررسی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییراتی که در ابزار گزینش دانشجو می‌دهد، متمرکز شد و این فرایند را مورد پشتیبانی خودش قرار داد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.