کد خبر : 142346
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
-

واکنش‌ها به اتهام تجاوز ستاره ژاپن: حرفی نداریم!

واکنش‌ها به اتهام تجاوز ستاره ژاپن: حرفی نداریم!
هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، می‌گوید در حال حاضر درباره اتهام وارد شده به ستاره تیمش حرفی نمی‌زند.

به گزارش سورپرس؛ رسانه‌های ژاپنی روز گذشته خبر دادند که جونیا ایتو که در حال حاضر در اردوی تیم ملی این کشور حضور دارد با اتهام تجاوز به دو زن روبرو شده است.

این دو زن در شکایتی که از سوی دادگاه پذیرفته و روند رسیدگی به آن آغاز شده مدعی شده‌اند که ایتو در ژوئن سال گذشته میلادی و در حالی که در اردوی تیم ملی ژاپن حضور داشته، آنها را آزار جنسی داده و مشکلاتی را به وجود آورده است.

در گزارش ورزش سه آمده است: این اتهام سنگین و قابل توجهی است که به این ستاره ژاپنی وارد شده است و او حالا باید منتظر نتایج تحقیقاتی که از سوی دادگاهی در ژاپن آغاز شده است باشد تا مشخص شود که صحت ادعاهای مطرح شده علیه او تا چه حد است.

موریاسو پس از پایان بازی روز گذشته برابر تیم ملی بحرین که با پیروزی تیمش و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا همراه بود به سوالاتی در این باره پاسخ داد.

او به خبرنگاران گفت: من هم اطلاعاتی که شما درباره آن سوال کردید و اخبارش در رسانه‌ها منتشر شد را شنیده‌ام. دوست داشتم اگر ممکن بود درباره جزئیات این موضوع صحبت کنم اما هنوز داستان را به طور کامل نشنیده‌ام، بنابراین نمی‎‌توانم پاسخی بدهم. ما پس از اینکه تحقیقات به صورت کامل منتشر شد، واکنش نشان خواهیم داد.»

1971863

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.