کد خبر : 140613
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۳۸
-

همسرایی سپیده دم در گالری طراحان آزاد

همسرایی سپیده دم در گالری طراحان آزاد
مجموعه‌ای از آثار نازی عظیمی، با عنوان همسرایی سپیده‌دم در گالری طراحان آزاد به نمایش درآمد.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس، از روز جمعه ۱۷ آذر، تعداد بیست و یک اثر از خانم نازی عظیمی بر روی دیوارهای گالری طراحان آزاد قرار گرفت. در این مجموعه سه اثر از کارهای گل و مرغ پیشین این هنرمند بر روی دیوار رفت که سیر تحولی این هنرمند را در مقایسه با آثار امروز ایشان نشان می‌دهد. این سه اثر از کارهایی هستند که بصورت کلاسیک اجرا شده‌اند و نمایانگر تبحر هنرمند یاد شده در زمینه گل و مرغ سنتی هستند. اما در ادامه با دیگر آثاری از او روبرو می‌شویم که با نگاهی نو به گل و مرغ نگریسته‌ است. تابلوهایی که گل‌ها و مرغان از یکدیگر جدا شده‌اند و در تابلوهای سه لتی قرار گرفته‌اند. حتی در برخی تابلوها که همگی دست‌ساز خود هنرمند (مرقش و دلربا) هستند جای خالی پرند و یا گل را می‌بینیم که اشاره به تخریب محیط زیست و نابودی هرآنچه به آن نیازمندیم را دارد.

نمایشگاه همسرایی سپیده‌دم تا پنجم دی ۱۴۰۲ پذیرای علاقمندان به هنرهای سنتی ایران، بویژه گل و مرغ است. نگارخانه پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.

علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس، پلاک ۵، گالری طراحان آزاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۳۳

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.