کد خبر : 48171
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
-

هفته سوم از لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار شد

هفته سوم از لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار شد
رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در هفته سوم پیگیری شد که چوکا به اولین امتیاز خود دست یافت، شهرداری آستارا نخستین شکستش را تجربه کرد و ملوان نیز به یک پیروزی ارزشمند رسید.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال چوکا تالش برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت، تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر مس کرمان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و تیم ملوان بندرانزلی نیز با یک گل تیم رایکا بابل را شکست داد.

در چارچوب این مسابقات تیم فوتبال چوکا تالش در یک بازی سخت خارج از خانه در اهواز رو در روی تیم مدعی و صدرنشین استقلال خوزستان قرار گرفت که در نهایت برابر این حریف به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

تیم فوتبال چوکا تالش که در دو بازی گذشته خود دو شکست متوالی داشت و تنها نماینده استان گیلان بود، در این بازی خارج از خانه موفق شد تیم استقلال خوزستان را متوقف کند.

در جریان این مسابقه، تیم چوکا با کنترل بازی و یک دفاع اصولی توانست از تیم قدرتمند و پرمهره استقلال خوزستان یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه کسب کند تا این تیم طعم اولین امتیاز در لیگ دسته اول را بچشد.

البته مسئولان تیم فوتبال چوکا تالش به دلیل دو شکست متوالی و سنگین، هفته گذشته دست به تغییر در کادر فنی خود زدند و با کادرفنی جدید به مصاف تیم استقلال خوزستان رفتند که در نهایت نیز مساوی ارزشمندی را کسب کردند.

به طور حتم کسب این تساوی خارج از خانه می تواند در روحیه تیم فوتبال چوکا تالش تاثیر مثبتی گذاشته و این تیم با روحیه مناسب در هفته چهارم و در یک بازی خانگی به میدان برود.

با توجه به اینکه تیم چوکا اولین امتیاز خود را در قابت های لیگ دسته اول کسب کرده، هم اینک طرفداران این تیم نیز انتظار دارند که تیم چوکا در هفته چهارم و دیدار خانگی خود نیز، برابر حریفش پیروز شود تا این تیم، طعم اولین پیروزی در لیگ دسته اول را نیز بچشد.

زمانی که تیم فوتبال چوکا تالش در سطح اول فوتبال کشور حضور یافته بود، در دیدارهای خانگی بسیار قدرتمند ظاهر و حتی چند تیم صاحب نام را در تالش شکست داد و ورزشگاه تالش در کشور به قلعه عقاب ها معروف شد و هم اینک نیز طرفداران این تیم انتظار دارند که دوباره آن بازی های خانگی تکرار شود و تیم چوکا در تالش بتواند امتیازات مناسبی را کسب کند.

اما تیم فوتبال شهرداری آستارا دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در هفته سوم این مسابقات در یک دیدار خانگی که در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد، با نتیجه یک برصفر مغلوب تیم مدعی و قدرتمند مس کرمان شد.

تیم شهرداری آستارا که تا پایان هفته دوم برترین نماینده گیلان در لیگ دسته اول بود و چهار امتیاز از دو دیدار کسب کرده بود، در این بازی و مقابل تیم پرمهره مس کرمان مغلوب شد تا این تیم طعم تلخ شکست را بچشد.

البته دیدارهای خانگی تیم فوتبال شهرداری آستارا به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت این شهر، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود که به طور حتم این امر برای تیم شهرداری آستارا تا حدی سخت و مشکل است چون بازیکنان این تیم عادت و هماهنگی بیشتری در ورزشگاه وحدت آستارا دارند.

این بازی با حملات تیم فوتبال مس کرمان آغاز شد و این تیم در همان دقایق اولیه دو موقعیت مناسب گلزنی بدست آورد اما پس از سپری شدن دقایقی از نیمه اول، بازی به تعادل کشیده شد و بازیکنان بیشتر در وسط زمین توپ را دراختیار داشتند و در پایان نیز این نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم گرچه تیم مس کرمان بازی را بهتر شروع کرد اما بازیکنان شهرداری آستارا نیز با دراختیار گرفتن بیشتر توپ، بازی را به تعادل کشیدند اما در ادامه این نیمه و در دقیقه ۶۹ بابا محمدی بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در یکی از حملات تیمش با یک ضربه سر زیبا تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم فوتبال شهرداری آستارا بر شدت حملات خود افزود و چند موقعیت مناسب نیز بدست آورد اما در نهایت نتوانست از این فرصتها استفاده کند و تیم مس کرمان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا اولین شکست خود در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول را تجربه کند.

به هرحال تیم شهرداری آستارا در این بازی مغلوب شد و این شکست به طور حتم عواقبی برای این تیم به همراه خواهد داشت چون حسن اشجاری سرمربی شهرداری آستارا پس از پایان این دیدار از مسئولان باشگاه بسیار گله مند بود.

اشجاری از شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر آستارا گله داشت که توجهی به مشکلات این تیم ندارند و هنوز به بازیکنان شهرداری آستارا هیچ مبلغی پرداخت نشده و این مربی ادامه همکاری را با این روند غیرممکن دانست.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول در هفته سوم این مسابقات در بابل برابر تیم رایکا این شهر قرار گرفت که در نهایت نیز توانست به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

ملوانان در این بازی دست به کار بزرگی زدند و توانستند تیم رایکا را در بابل شکست دهند که این پیروزی سبب شد تا ملوانان به تیم های صدرجدولی نزدیکتر شوند و از سوی دیگر تیم ملوان بهترین نتیجه را بین نمایندگان گیلان در هفته سوم کسب کند.

البته دیدارهای نمایندگان گیلان با تیم های مازندارانی همیشه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و به طور معمول این بازی ها دارای حواشی نیز هستند اما در این دیدار تیم ملوان به پیروزی رسید تا فاتح نبرد شمالی ها در لیگ دسته اول باشد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی ارزشمند خارج از خانه و آن هم برابر تیم خوب و قدرتمند رایکا بابل برای سایر مدعیان لیگ دسته اول خط و نشان کشید چون هم اینک این تیم روند رو به رشد خود را آغاز کرده است.

ملوانان هفته گذشته نیز در اولین دربی گیلان در لیگ دسته اول موفق شده بودند تیم چوکا را در تالش با نتیجه دو بر صفر شکست دهند و در این بازی نیز رایکا بابل را مغلوب کردند تا از دو بازی خارج از خانه خود، دو پیروزی ارزشمند و ۶ امتیاز کسب کنند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یکی از تیمهای قدیمی و پرطرفدار در کشور محسوب می شود و سال ها در بالاترین سطح لیگ کشور حضور داشت و هم اینک نیز طرفداران این تیم انتظار دارند که دوباره ملوانان در لیگی دسته اول بدرخشند و به لیگ برتر صعود کنند.

به هرحال هنوز ابتدای راه است و تاکنون فقط سه هفته از رقابت های لیگ دسته اول برگزار شده و به طور حتم نمایندگان گیلان همانند سایر تیمها فرصت دارند که به هماهنگی های بیشتری دست یافته و بازی های بهتری را از خود به نمایش بگذارند.

تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، ملوان بندرانزلی با کسب ۶ امتیاز در مکان پنجم، شهرداری آستارا با کسب چهار امتیاز در مکان یازدهم و چوکا تالش با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.