کد خبر : 42717
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۲۵
-

برگزاری جلسه تکریم و تودیع رئیس امورحقوقی و قراردادی مدیریت اکتشاف

برگزاری جلسه تکریم و تودیع رئیس امورحقوقی و قراردادی مدیریت اکتشاف
آیین تکریم اکبر رحیمی و معارفه حسینی سرپرست امورحقوقی و قراردادی در مدیریت اکتشاف برگزار شد.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، در این مراسم خانم دکتر گودرزی مدیر امورحقوقی و عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران ضمن تبریک به مدیریت اکتشاف برای موفقیت‌های حاصله در سال‌های اخیر گفت: مدیریت اکتشاف از همه نظر شبیه شرکت است، نوع کارش هم فراتر از مدیریت است و بخش حقوقی، امور حقوقی یک شرکت را بردوش دارد. وی ضمن تشکر از  مهندس رحیمی برای مهندس حسینی نیز آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مهندس هندی گفت: من اعتقاد دارم ۳ واحد باعث صیانت از سازمان می‌شود که حتی می‌توانند به رئیس سازمان دستور بدهند، اداره HSE، اداره حراست و اداره حقوقی و من جایگاه ویژه‌ای برای این ادارات قائلم. مخصوصاً که اگر اداره حقوقی به خوبی وظایف خود را انجام دهد از مشکلات آتی جلوگیری می‌شود.

به گفته وی، واحد حقوقی اکتشاف بسیار حساس و به عملیات وصل است، به همین جهت اعتقاد دارم بخش حقوقی مسئولیت جدی برعهده دارد و باید اقدامات پیشگیرانه‌ای در دستور کار داشته باشد که در طول پروژه مشکل ایجاد نشود.

وی  در پایان از تلاش‌های صادقانه مهندس رحیمی تشکر کرده و برای مهندس حسینی آرزوی موفقیت کرد و این جابجایی را برای اکتشاف یک مسابقه برد-برد خواند.

رحیمی در این جلسه ضمن تقدیر از همکاران خود در اداره حقوقی و امور قرادادهای مدیریت اکتشاف گفت: هر کجا که باشم مدافع منافع نفت هستم . همکاران اکتشاف همه را به عنوان دوست و برادر می‌شناسم و از اینکه در مدیریت اکتشاف خدمت کردم راضی هستم. وی برای مهندس حسینی آرزوی موفقیت کرد.

حسینی نیز با ارائه رزومه‌ای از خود گفت: در سال ۶۹ از دانشگاه نفت فارغ‌التحصیل شدم، در مناطق نفت‌خیز، شرکت ملی گاز و وزارت نفت خدمت کردم . وی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیران گفت: امیدوارم بتوانم وظیفه سازمانی خود را به نحو احسن انجام دهم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.