کد خبر : 109727
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
-

نگارخانه زرنا پذیرای نقاشان پشت شیشه ایران می‌شود

نگارخانه زرنا پذیرای نقاشان پشت شیشه ایران می‌شود
از روز جمعه سوم تیر ماه، مجموعه آثاری از بیست و نه نقاش پشت شیشه در نگارخانه زرنا به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس، در این نمایشگاه که طبیعت از دیدگاه نقاشان پشت شیشه نام دارد و با هدف بازاریابی برای تکنیک نقاشی پشت شیشه برگزار می‌شود؛ تعداد ۶۰ قطعه تابلو در ابعاد کوچک به نمایش گذاشته می‌شود. در بخش جانبی نمایشگاه نیز مروری بر آثار استاد امیر و استاد بهزاد نقاش بر روی دیوار می‌رود که بیانگر هنر قهوه‌خانه‌ای در دو بخش خیالی سازی و عاشورایی است.

این نمایشگاه، نخستین فعالیت جدی پس از دوران کرونا برای بازاریابی و رونق در اقتصاد هنر است که با حمایت خانم زهرا رسول‌زاده نمین (مدیر نگارخانه زرنا) در ارتباط با نقاشی پشت شیشه صورت می‌گیرد.

نمایشگاه طبیعت از دیدگاه نقاشان پشت شیشه به همت سعید رضاخان به عنوان هنرگردان در نگارخانه زرنا برگزار می‌شود و هنرمندانی از نقاط مختلف کشور در آن حضور دارند. نرگس الفتی، میثم پناهی، عاطفه تقی پور، طوبی جانزاده، حیدر جهانگیری، ویدا حق شناس، مائده خانچی، پرنیا رضاخان، سعید رضاخان، سمانه رفیعی، علیرضا رواقی، راحیل زمردی، زهرا شایان منش، زهرا شعبان، بیژن شفیقی شهری، بیتا شکیبی، زهرا طاهری، نسرین غلامی فرد، فهیمه فروتنی، سامیار گلریز، شمیم لیاقتی، نرگس محجوبیان، محمدرضا (بنیامین)، لاله محمدی، زهرا مرادخانی، شیرین میرزاعابدین، امیر نقاش و بهزاد نقاش بیست و نه حاضر در این نمایشگاه هستند.
نمایشگاه طبیعت از دیدگاه نقاشان پشت شیشه از عصر جمعه سوم تا چهارشنبه هشتم تیرماه در گالری زرنا برپاست و ساعت بازدید آن از ۱۶ تا ۱۹ می‌باشد.

نگارخانه زرنا در خیابان انقلاب بین وصال و دانشگاه، کوی اسکو، شماره ۱۰، طبقه دوم واقع است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۴۰ ۹۸۳۸ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/۳۳۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.