کد خبر : 141999
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
-

نمایشگاه «سماع خط» در باغ‌موزه هنر ایرانی

نمایشگاه «سماع خط» در باغ‌موزه هنر ایرانی
نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی‌ سعید بوجار‌آرانی هنرمند آران و بیدگلی با عنوان «سماع خط» از تاریخ ۳ تا ۹ بهمن ۱۴۰۲ در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از روابط‌عمومی باغ‌موزه هنر ایرانی، در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر از آثار سعید بوجار‌آرانی با مضمون درخت، با سبک رئال-فانتزی و تکنیک راپید‌ روترینگ و قلم‌های روان‌نویس رنگی و نیز ماژیک روی مقوای گلاسه در ابعاد مختلف، به نمایش گذاشته خواهد شد.

سعید بوجار‌آرانی مدیر‌مسئول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی سعید در آران و بیدگل و دارای درجه هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی از استادان نقاشی با سابقه‌ای است که بیش از چهار دهه در حوزه هنرهای تجسمی و حداقل سه دهه در امر آموزش و تدریس هنر طراحی و نقاشی به علاقه‌مندان و هنرجویان فعالیت دارد. حاصل فعالیت این هنرمند، تربیت ده‌ها هنرجو و هنرمند توانمند در حوزه هنرهای تجسمی است.

سعید بوجار تاکنون بیش از ۱۵۰ اثر هنری را در سبکی نوین با عنوان «سماع خط» به عرصه ظهور رسانده است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در تاریخ یاد شده از ساعت ۸ تا ۱۷ به نشانی خیابان الهیه، سه راه دکتر حسابی، باغ‌موزه هنر ایرانی، گالری پردیس مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه کنند.
‏/ www.farhangsara/bagh-moozeh.com

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.