کد خبر : 132992
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
-

نقد و بررسی کتاب «برف گرم» در کتابخانه اخلاق

نقد و بررسی کتاب «برف گرم» در کتابخانه اخلاق
کتاب "برف گرم" نوشته معصومه خوانساری پنج شنبه 25 خرداد ماه سالجاری با حضور علاقمندان به فعالیت های ادبی و داستان نویسی در کتابخانه اخلاق نقد و بررسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، برنامه فصل سخن که اختصاص به نقد و بررسی کتاب “برف گرم” دارد، قصه آدم هایی که خوبی و مهر را یادشون رفته و با مرگ رودابه چشمشون دوباره رو به محبت و پاکی باز می شود. قصه آدم هایی که از دل سرما و برف به محبت و عشق می رسند و در این رمان بومی و اقلیمی با نگاهی به اسطوره و نمادها و کهن الگوها و همچنین فولکور و خرافه و روایت خرده پیرنگ های شخصیت های مختلف به درونمایه کمک شده است.

براساس این خبر، در آیین نقد و بررسی کتاب “برف گرم” علاوه بر “معصومه خوانساری” نویسنده، “حمیده مَشگی” و “الهام تیموری” نیز به عنوان منتقد، به نقد تکنیکی و محتوایی پرداخته و داستان را از لحاظ زاویه دید، دیالوگ، صحنه پردازی و شخصیت پردازی و از لحاظ نثر ، تلخیص، توصیف، آرایه های ادبی و ویرایش و نگارش نیز بررسی می کنند و اینکه فرم موجود در انتقال فضا و اتمسفر داستانی موفق بوده است نیز بحث و بررسی می شود.

این خبر می افزاید: کتاب “برف گرم” نوشته معصومه خوانساری در ۲۹۱ صفحه در سال ۱۴۰۱ در قطع رقعی توسط انتشارات سوره مهر وارد بازار نشر شده است.

کتابخانه اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴ طبقه سوم فرهنگسرای اخلاق واقع است.

نقد و بررسی کتاب «برف گرم» در کتابخانه اخلاق

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.