کد خبر : 130859
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
-

با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک و دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز؛

نشست علمی «مکتب استرآباد (معرفی مکتب ایالتی نویافته در اواسط دوره صفوی)» برگزار می‌شود

نشست علمی «مکتب استرآباد (معرفی مکتب ایالتی نویافته در اواسط دوره صفوی)» برگزار می‌شود
نشست علمی «مکتب استرآباد (معرفی مکتب ایالتی نویافته در اواسط دوره صفوی)» با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک و دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکز) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، در این نشست علمی که روز یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ساعت ۱۷ برپا می‌شود، بررسی تطبیقی ۱۵ نگاره منسوب به استرآباد موجود در موزه ملک و نگاره‌های شاهنامه‌های منسوب به استرآباد در موزه‌های بریتانیا، کتابخانه موزه بیرمنگام، کتابخانه موزه بریتانیایی لندن انجام می‌پذیرد.

 

دکتر محمدرضا شریف‌زاده، استاد تمام مطالعات هنر و رییس دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکز) در این نشست درباره «لزوم پرداخت به نسخ خطی به عنوان منابع زیباشناختی و خبری دوران» و محمدرضا ساختمان‌گر، دانشجوی دکتری تاریخ تطبیقی هنر اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکز) درباره «معرفی نگاره‌های شاهنامه‌های استرآبادی موزه ملک و ویژگی‌های مکتب استرآبادی» سخن می‌رانند.

 

کتابخانه و موزه ملی ملک از دوستداران هنر، هنرمندان و هنرجویان برای حضور در نشست علمی «مکتب استرآباد (معرفی مکتب ایالتی نویافته در اواسط دوره صفوی)» در ساختمان این موقوفه به نشانی تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» دعوت کرده است

 

انتهای پیام/۳۳۳

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.