کد خبر : 57935
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
-

خیلی خوشحالم دوباره به تیم پرطرفدار پرسپولیس برگشتم؛

مهدی ترابی به پرسپولیس بازگشت+عکس

مهدی ترابی به پرسپولیس بازگشت+عکس
هافبک سابق پرسپولیس بعد از نیم فصل حضور در لیگ ستارگان قطر رسما به جمع سرخپوشان بازگشت.

به گزارش سورپرس؛ مهدی ترابی که در ابتدای فصل تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس پاسخ منفی بدهد و راهی لیگ ستارگان قطر و تیم العربی شود، برای نیم فصل دوم به پرسپولیس بازگشت.

این بازیکن ملی پوش امروز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس منعقد کرد تا رسما به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شود.

ترابی بعد از اینکه با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ نوزدهم رسید، برخلاف انتظار حاضر نشد به راهش با سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد و با حاشیه های فراوان به العربی قطر پیوست. جدایی ترابی در ابتدای فصل انتقادات زیادی را نسبت به عملکرد مهدی رسول پناه، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس به همراه داشت و حتی باعث تجمع هواداران مقابل درب باشگاه شد.

 

مهدی ترابی پس از بازگشت دوباره به پرسپولیس در نشست خبری گفت: خدا را شکر دوباره به پرسپولیس برگشتم. جا دارد همین ابتدا درگذشت آقا مهرداد و علی آقا را خدمت خانواده‌هایشان، جامعه ورزش و تمام مردم ایران تسلیت بگویم. امیدوار هستم خدا به خانواده هر دو عزیز صبر بدهد.

 

او ادامه داد: خیلی خوشحال هستم دوباره به تیم پرطرفدار پرسپولیس برگشتم. امیدوار هستم هرچه زودتر در تیم جا بیفتم و موفقیت‌های قبل را با پرسپولیس تکرار کنم. همه تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانیم پنجمین قهرمانی پیاپی را کسب کنیم.

 

ستاره تازه وارد پرسپولیس عنوان کرد: انگیزه‌هایم خیلی بیشتر از قبل است چون بخاطر مصدومیت و اتفاقاتی که افتاد، نیم‌فصل چندان خوبی را در باشگاه قطری سپری نکردم. الان انگیزه خیلی زیادی دارم تا بتوانم دوباره بیشتر از گذشته موفقیت‌ها را تکرار کنم و با حمایت تماشاگران اتفاقات تلخ را از بین ببریم.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.