کد خبر : 140662
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
-

دانش آموزان منطقه ۱۹ نمایشگاهی از جاذبه‌های ایران زیبا برپا کردند

دانش آموزان منطقه ۱۹ نمایشگاهی از جاذبه‌های ایران زیبا برپا کردند
دانش‌آموزان دبستان ابتدایی امام حسین (ع) ناحیه ۴ منطقه ۱۹ با همراهی والدین و کادر آموزشی نمایشگاهی از زیبایی‌ها، قومیت، آثار تاریخی و فرهنگی و اماکن مذهبی را در راستای پاسداشت و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی برپا کردند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه ۱۹، در این نمایشگاه بیش از ۱۸ غرفه به منظور معرفی جاذبه های گردشگری، میراث فرهنگی، طبیعی، بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم، سوغات، صنایع دستی، نوع پوشش و موسیقی اقوام ایرانی در استان ها ایجاد شده بود که دانش آموزان در مقابل غرفه ها اقدام به توضیح و تشریح ویژگی اقوام کردند.

در این نمایشگاه استان‌های کرمانشاه، فارس، کردستان، تهران، گیلان، خوزستان، مرکزی، کرمان، اصفهان، سمنان، خراسان رضوی، اردبیل و …آیین‌ها، آداب و رسوم محلی و لباس خود را به نمایش گذاشتند.

در حاشیه این نمایشگاه بازی های بومی و محلی، پخت غذا، نان محلی و … برپا بود و با سوغات اقوام ایرانی از بازدید کنندگان پذیرایی شد.

دانش‌آموزان منطقه ۱۹ نمایشگاهی از جاذبه‌های ایران زیبا برپا کردند

براساس این گزارش این برنامه با بازدید احمد قیومی فرماندار تهران، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹، حبیب الله قربانی مهر مدیر آموزش و پرورش منطقه، حسین مطلبی نژاد بخشدار آفتاب، مهدی راستگو شهردار ناحیه ۴ و مدیران شهری همراه بود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.