کد خبر : 101144
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
-

منطقه ۱۹ برای معتادان متجاهر ناامن می‌شود

منطقه ۱۹ برای معتادان متجاهر ناامن می‌شود
شهردار منطقه ۱۹ از تخریب و پلمپ ۳ واحد پلاک قرمز در محدوده این منطقه خبر داد و گفت: این واحدها محل های تجمع معتادان و پاتوق های فروش و استعمال مواد مخدر بودند که بخشی از آنها پلمپ و بخش دیگری تخریب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با حضور در محل اجرای عملیات پلمپ و تخریب این واحدها گفت: بخش اعظمی از پلاک قرمزهای شناسایی شده در نقاط بی دفاع شهری هستند که امروز با دستور قضایی و مشارکت پلیس مواد مخدر، کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد، یگان حفاظت منطقه و نیز حضور نیروهای شهرداری این منطقه، یک واحد تخریب، یک واحد تخریب و پلمپ و واحد دیگری نیز پلمپ شد.

او در ادامه با اشاره به شناسایی پلاک قرمزها در این منطقه ادامه داد: بخشی از این پلاک قرمز ها با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضایی جمع آوری شده، بخش دیگری نیز با اخذ دستور قضایی پلمپ و تخریب شدند و سایر پلاک ها نیز در مرحله مستند سازی هستند.

هدایت شناسایی پلاک قرمزها را در راستای مصوبات جلسات قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست شهردار تهران اظهار کرد: مصوبات این جلسات که به صورت هفتگی برگزار می شود در سه محور شامل جمع آوی معتادان متجاهر و استقرار آنها در مراکز بازپروری، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای آنها بعد از بازپروری و شناسایی پلاک قرمزها و محل تجمع معتادان و نیز پاتوق های فروش و استعمال مواد مخدر است.

منطقه ۱۹ برای معتادان متجاهر ناامن می‌شود

شهردار منطقه ۱۹ ایجاد آرامش و محیط امن برای زندگی ساکنان این منطقه را از اهداف اصلی این اقدام عنوان کرد و افزود: بخشی از پلاک قرمزها بعد از تخریب به فرصتی برای این منطقه تبدیل می شوند.

هدایت خاطرنشان کرد: منطقه ما ۱۵۰ هکتار نقطه بی‌دفاع شهری دارد که خوشبختانه این تهدیدها در حال تبدیل به فرصت هستند و در همین راستا در تلاش هستیم بتوانیم نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار مختلف اجتماعی با تأمین سرانه های مورد نیاز در این محل ایجاد کنیم.

 

انتهای یپام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.