کد خبر : 137508
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
-

سلطان جدید فوتبال برزیل: نیمار جای پله را گرفت

سلطان جدید فوتبال برزیل: نیمار جای پله را گرفت
نیمار، ستاره برزیلی، صبح امروز با دو گلی که به ثمر رساند توانست از رکورد پله عبور کند و به آقای گل جدید فوتبال این کشور تبدیل شود.

به گزارش  گروه ورزشی سورپرس، تیم ملی برزیل صبح امروز در دیداری از مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف تیم ملی بولیوی رفت و با نتیجه ۱-۵ از سد این تیم عبور کرد.

نیمار در این بازی ستاره اصلی تیمش بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم برای رافینیا ارسال کند تا نقش مهمی را در پیروزی پر گل تیمش ایفا کرده باشد، اما این تنها بخش لذتبخش و درخشان این دیدار برای این ستاره جدید الهلال نبود.

 

او با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد ۷۹ برساند و از رکورد پله به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل عبور کند و به تنهایی به آقای گل فوتبال کشورش تبدیل شود که افتخار بزرگی برای او به حساب می‌آید.

سلطان جدید فوتبال برزیل: نیمار جای پله را گرفت

حالا نیمار در صدر این فهرست قرار گرفته و پس از او پله با ۷۷ گل، رونالدو با ۶۲ گل و روماریو با ۵۵ گل قرار دارند، نام‌هایی که نشان می‌دهد ارزش رسیدن به این جایگاه برای این بازیکن تا چه حد زیاد است و البته درخشش او در مسیری که در طول این سال‌ها با پیراهن تیم ملی برزیل طی کرده را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

1922418

این ستاره برزیلی در چند سال اخیر رابطه بسیار نزدیکی با پله داشت و این اسطوره فوتبال برزیل و جهان بارها از او به عنوان یکی از بزرگان فوتبال کشورش یاد کرده و در اتفاقات و جنجال‌های متفاوتی که رخ داده بود از این بازیکن حمایت کرده بود و حالا نیمار بالاخره موفق شد به یکی از رکوردهای جاودانه پله برسد و آن را از آن خود کند.

 

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.