کد خبر : 42248
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
-

منطقه قره باغ همچنان آشوب است

منطقه قره باغ همچنان آشوب است
درگیری میان نیرو‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه "قره باغ "همچنان ادامه دارد.

به گزارش سورپرس، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز در بیست و نهمین روز درگیری‌های ارتش ارمنستان و جمهوری آذربایجان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته، عملیات نظامی درخط مقدم در مسیر‌های “آغدره، خوجاوند، فضولی، هادروت، قوبادلی و لاچین ” به شدت ادامه داشت.

بر اساس این گزارش نیرو‌های ارمنستان با، تانک، خمپاره و توپ به سمت نیرو‌های جمهوری آذربایجان شلیک کرده اند و یگان‌های ارتش جمهوری آذربایجان هم عملیات رزمی خود را در مسیر‌های اصلی مطابق با برنامه عملیاتی ادامه داده و مناطق تحت کنترل خود را گسترش دادند.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان افزوده است: نیرو‌های این کشور مقاومت دشمن را در مناطق خوجاوند، قوبادلی و لاچین درهم شکسته و به سمت مواضع جدید در جهات مختلف پیشروی کرده اند.

براساس این گزارش براثر حملات ارتش جمهوری آذربایجان تعداد زیادی از نیرو‌های ارمنستان کشته و زخمی شده اند وواحد‌های گردان یکم هنگ ۵۴۳ نیرو‌های مسلح ارمنستان که به قوبادلی آورده شده بودند با متحمل شدن خسارات زیاد عقب نشینی کردند.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرده است در نتیجه عملیات ارتش جمهوری آذربایجان، تعداد زیادی از نیرو‌های دشمن در مناطق مختلف جبهه کشته و زخمی شده ومقدار قابل توجهی از تجهیزات نظامی هم منهدم شده است. در حال حاضر، جنگ در امتداد خط مقدم ادامه دارد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.