کد خبر : 58501
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
-

مشکل خروجی مانع اعزام دوومیدانی‌کار نابینا به امارات شد

مشکل خروجی مانع اعزام دوومیدانی‌کار نابینا به امارات شد
در حالی که با رایزنی‌های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان مشکل ویزای سرمربی تیم ملی و دو نفر از دوومیدانی کاران حل شد، اما مشکل خروجی مانع اعزام یکی از دوومیدانی کاران به این مسابقات شد.

به گزارش سورپرس، رقابتهای دوومیدانی معلولان و نابینایان و کم بینایان برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو از امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن در فزاغ امارات برگزار می شود. دوومیدانی کاران پارالمپیکی در حالی روز شنبه ۱۸ بهمن برای انجام کلاس بندی بین المللی و کسب سهمیه راهی امارات شدند که ویزا برای بهمن رضایی سرمربی تیم ملی و بهزاد عزیری(پرتابگر نیزه) و علی پیروز (پرتابگر دیسک) دو دوومیدانی کار نابینا و کم بینا ویزا صادر نشده بود که با رایزنی‌های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان روز گذشته برای سرمربی تیم ملی و این دو ورزشکار بالاخره ویزا صادر شد.

با وجود حل مشکل روادید بهمن رضایی و این دو دوومیدانی کار از سوی امارات، علی پیروز پرتابگر دیسک به خاطر داشتن مشکل خروج از کشور این رقابتها را از دست داد و تنها بهمن رضایی و بهزاد عزیزی روز گذشته راهی امارات شدند. این مسابقات از امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن با حضور ۱۵ ورزشکار (۸ ورزشکار معلول و ۷ ورزشکار نابینا و کم بینا) در مواد مختلف دوومیدانی آغاز می شود و تا ۲۶ بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.