کد خبر : 62308
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
-

واکسیناسیون کرونا به خانه سالمندان البرز رسید

واکسیناسیون کرونا به خانه سالمندان البرز رسید
مدیرکل بهزیستی استان البرز از آغاز واکسیناسیون کرونا در مراکز نگهداری سالمندان این استان خبرداد.

به گزارش سورپرس، اسدالله حیدری، مدیر کل بهزیستی استان البرز روز چهارشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت که یک هزار و ۴۰۰ سالمند در ۲۰ مرکز نگهداری این استان واکسن کرونا دریافت می کنند.

وی ادامه داد: استان البرز دارای ۱۳ مرکز معلولان ذهنی ، یک مرکز جسمی-حرکتی ، ۱۸ مرکز اعصاب و روان و ۲ مرکز خانه های کوچک ذهنی است که طرح واکسیناسیون کرونا به تدریج در تمام این بخش انجام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی البرز اظهار داشت: یک هزارو ۷۰۳ نیروی امدادگر بهزیستی  در مراکز  نگهداری سالمندان و معلولان به این افراد خدمات رسانی می کنند . وی یادآور شد که از زمان شیوع کرونا تا به امروز ۲۲ مرکز توانبخشی بهزیستی به تعداد ۷۹۵ نفر درگیر بیماری کووید۱۹ بوده  که ۷۳۷ نفر از این افراد به بهبودی کامل رسیده اند.

حیدری بدون اشاره به آمار فوتی های ناشی از کووید۱۹ در مراکز بهزیستی  البرز گفت:  طی این مدت فوت ناشی از ویروس کرونا در این استان  نسبت به میانگین کشوری بسیار آمار پایینی بوده  و این نشان از تلاش شبانه روزی همکاران و شرکاری کاری ما در بخش دولتی و مراکز غیر دولتی دارد.

وی افزود: واکسیناسیون کرونا با اولویت مراکز سالمندان در مرکز کهریزک ، زرمان و فرزانگان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. پیش از این واکسیناسیون کرونا برای پزشکان و کارکنان درمان  بیمارستان ها و امدادگران اورژانس البرز اجرایی شده بود.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.