کد خبر : 57620
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
-

رییسی اعلام کرد؛

مشکلات قضایی استان گیلان بررسی می‌شود

مشکلات قضایی استان گیلان بررسی می‌شود
رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به گیلان گفت: در این سفر تلاش بر آن است که مسائل و مشکلات قضایی استان گیلان مرتفع شود.
به گزارش سورپرس، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در سفر یک روزه خود به گیلان در بدو ورود در گفتگو با خبرنگاران افزود: پیش از سفر مسائل ۳۱ حوزه قضایی استان توسط ۳۰ نفر از همکاران ما بررسی و احصا شده و اینک برای بررسی و تحقیق عملکرد دستگاه قضایی و واحد‌های اداری با جمعی از همکاران در استان حضور یافته ایم.

وی عنوان کرد: در این سفر طی جلساتی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار گیلان با حضور مدیران استان برگزار می‌شود و نیز نشستی که با همکاران قضایی و شورای اداری استان خواهیم داشت، تلاش می‌شود برای رفع مشکلات قضاییه تصمیم گیری کنیم.

رئیس قوه قضاییه در ادامه افزود: حضور در جمع مردم خونگرم، متدین و در صحنه گیلان توفیقی است تا مردمانی پر تلاش با مجاهدت هم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و هم در سال‌های متمادی در تاریخ انقلاب اسلامی و پیش از آن با سلحشوری و ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران در تاریخ مقاومت ایران زمین حضوری موثر داشته اند.

وی عنوان کرد: مردم این دیار هم قبل از پیروزی انقلاب با بصیرت و حضور در صحنه، شهدای بسیار و چهره‌های بزرگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و به خانواده معزز شهداو ایثارگران ادای احترام می‌کنم و این سفر را علی رغم شرایط کرونایی که محدودیت‌های خاص خود را دارد، توفیقی برای خود می‌دانم.

وی با عذرخواهی از مردم استان گیلان افزود: امیدوار بودیم بتوانیم در سفر استانی در خدمت همه مردم استان باشیم و در اجتماعات مردمی و نخبگانی شرکت کنیم و در حوزه و دانشگاه دیدارد‌هایی داشته باشیم و سخنان آن‌ها را بشنویم، اما با توجه به شیوع کرونا ناچاریم جلسات را به کمترین میزان محدوده کرده و به همین تعداد جلسات اکتفا شود.

وی ادامه داد: از اینرو از مردم و نیز جامعه نخبگان استان عذر خواهی می‌کنم که امکان دیدار آن‌ها را نداریم، امید است در سفر‌های بعدی بتوانیم از نزدیک با مردم شریف این دیار دیدار کرده و در خدمت آن‌ها باشیم.

رئیس قوه قضاییه صبح امروز پنجشنبه در سفری یک روزه به گیلان وارد این استان شد. وی در این سفر در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند و بازدیدی از نمایشگاه مسائل اولویت دار گیلان خواهد داشت و نشست احیاء حقوق عامه در حوزه انفال، منابع طبیعی و محیط زیست شامل جنگل و دریا با حضور وی برگزار می‌شود. رئیس قوه قضاییه همچنین جلسه‌ای با قضات و کارکنان دستگاه قضایی دارد و جلسه شورای قضایی استان هم با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.