کد خبر : 1094
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
-

بازخورد سفر چهره‌های شاخص چینی به ایران:

سفر دو چهره فضای مجازی چین به ایران با ۵۰ میلیون بیننده

سفر دو چهره فضای مجازی چین به ایران با ۵۰ میلیون بیننده

پست‌های مربوط به سفر دو چهره فرهنگی و شاخص فضای مجازی چین به کشورمان مورد استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی ویبو و ویچت قرار گرفت و حدود ۵۰ میلیون بار دیده شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران چین فنگ نویسنده و معاون شبکه ماهواره‌ای هنگ‌کنگ و شو لی فیلم‌ساز و نویسنده شناخته شده چینی از ۱۰ تا ۱۶ مهر ماه ۹۸ با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سفارت ایران در پکن به کشورمان سفر کردند.

این دو چهره فرهنگی چینی در سفر ۷ روزه خود به ایران از جاذبه‌های گردشگری استان‌های فارس، اصفهان و تهران بازدید کرده و با فرهنگ، تمدن و هنر ایرانی آشنا شدند.

چین فنگ و شو لی ۱۰ پست از جاذبه‌های گردشگری ایران در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کردند که مجموعا ۴۹ میلیون مرتبه مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

هر یک از این پست‌ها توسط عده قابل توجهی از کاربران بازنشر شد. به طوری‌که یکی از پست‌های شو لی از شهرهای کاشان و اصفهان، ۱۲ هزار و ۶۰۰  مرتبه از سوی دیگر کاربران مجددا منتشر شد و توسط ۲۲ هزار و ۷۰۰ نفر نیز مورد پسند قرار گرفت.

چین فنگ نویسنده و معاون شبکه ماهواره‌ای هنگ‌کنگ و شو لی فیلم‌ساز و نویسنده شناخته شده چینی علاوه بر ویبو در سایر شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها از جمله ویچت نیز مطالب متعددی از جذابیت‌های سفر به ایران منتشر کردند.

آنان که به مدت یک هفته میهمان مردم میهمان نواز کشورمان بودند، در پاسخ به تماس کارشناس دیپلماسی عمومی و رسانه‌‌ای نمایندگی وزارت امور خارجه در پکن در خصوص بازخورد سفرشان به ایران، اقامت در استان‌های اصفهان، فارس و تهران را تجربه‌ای زیبا، فراموش نشدنی و بی نظیر توصیف کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.