کد خبر : 95060
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
-

مردم سفر‌های خود را به تعویق بیندازند

مردم سفر‌های خود را به تعویق بیندازند
معاون عملیات ترافیک پلیس راه کشور از شهروندان خواست، سفر‌های خود را تا مساعد شدن شرایط آب و هوا به تعویق بیندازند.

به گزارش سورپرس، سرهنگ محبی در یک ارتباط زنده تلویزیونی همچنین درباره محور‌های مسدود شده نیز گفت: در کردستان محور دهگلان، حسین آباد، بانه، قوپان، سقز، بانه و در سیستان و بلوچستان محور ایرانشهر و در هرمزگان محور جاسک و همچنین در بیشتر محور‌های روستایی و فرعی در استان‌های دیگر بسته شده است.

او ادامه داد: همکاران سازمان راهداری در تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند.

وی به رانندگانی که قصد مسافرت در این روز‌ها را دارند توصیه کرد، در محور‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ داشته باشند چرا که به گفته او تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و پلیس در محل‌ها حضور دارد و اجازه تردد نخواهد داد.

سازمان هواشناسی با اعلام کاهش دمای هوا تا ۹ درجه در اغلب مناطق کشور از دیروز  (یکشنبه) اعلام کرد: امروز با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال‌غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و غرب تهران، بارندگی‌ها تقویت می‌شود.

شدت بارش‌ها امروز برای استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، نیمه جنوبی فارس، کرمان، هرمزگان، جزایر شرقی خلیج‌فارس، تنگه‌هرمز و خراسان جنوبی است.

امروز (دوشنبه) بارش‌ها به غرب اصفهان و جنوب‌ غرب کشور رسیده و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

آبگرفتگی معابر، بالاآمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر نیز در استان‌های پربارش پیش‌بینی شده است.

طی دو روز آینده در نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید رخ خواهد داد. آب‌های دریای‌خزر برای امروز دوشنبه و آب‌های خلیج‌فارس تا فردا سه‌شنبه مواج و متلاطم است.

همزمان با ورود سامانه بارشی از دیروز کاهش دمای ۷ تا ۹ درجه در مناطق شمال‌غرب و سواحل دریای‌خزر، فردا و چهارشنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب‌غرب، مرکز و شرق کشور، پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.