کد خبر : 131202
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
-

روایت جانبازی «حمیده مشگی» در برنامه مردان حماسه

روایت جانبازی «حمیده مشگی» در برنامه مردان حماسه
نشست نقد و بررسی کتاب "شهیدی که شهید نشد" با حضور اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقمندان به داستان نویسی، پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه سالجاری از ساعت 14:30 در کتابخانه اخلاق برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، برنامه “مردان حماسه” که اختصاص به نقد و بررسی کتاب “شهیدی که شهید نشد” دارد، به معرفی “حمید مشگی” جانباز سالهای دفاع مقدس و بازگویی حضور او در عملیات های مختلف بیت المقدس، کربلای ۵ و والفجر ۸ پرداخته است.

براساس این خبر، در نشست نقد و بررسی کتاب “شهیدی که شهید نشد” که در کتابخانه اخلاق برگزار می شود علاوه بر نویسنده “حمیده مشگی”، کارشناس ادبی “طاهره امینی جزه” و منتقد ادبی “سید امیررضا میرساداتی” حضور دارند و علاوه بر فکر اولیه و زاویه دید، به بررسی شخصیت‌پردازی، صحنه‌پردازی و درونمایه داستان پرداخته می شود.

کتاب “شهیدی که شهید نشد” به نویسندگی “حمیده مشگی” در قطع رقعی در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در سال ۱۳۹۷ توسط انتشارات حدیث قلم به بازار نشر وارد شده است.
کتابخانه اخلاق در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، طبقه سوم فرهنگسرای اخلاق واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۱۲۳۰۳ آماده ارائه اطلاعات بیشتر درباره این برنامه است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.