کد خبر : 97231
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
-

مردمی بودن و عدالت‌محوری صفات اصلی دولت است

مردمی بودن و عدالت‌محوری صفات اصلی دولت است
رئیس‌جمهور از وزارت کشور خواست که با مشورت دستگاه‌های دیگر، آیین‌نامه نحوه استفاده مردم از سواحل آزاد شده را تدوین کند.

به گزارش سورپرس، سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن گفت: مسئولان در فرصتی که برای خدمت به مردم در اختیارشان قرار گرفته است نهایت تلاش خود را در جهت کسب رضایت خداوند و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی به کار گیرند.

رئیسی، مردمی بودن، تحول‌گرایی و عدالت‌محوری صفات و مشخصات اصلی دولت سیزدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: فضای دولت، کار، کار و کار برای مردم است و اسیر حاشیه‌ها نمی‌شود.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش به موضوع آزادسازی حریم دریا و رودخانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی که در بخشی از حریم رودخانه یا دریا اقدام به احداث بنا کرده، شایسته است برای رفع این تجاوز خود پیش‌قدم شود و مدعی اول اجرای قانون در این زمینه دولت مردمی و بخش‌های تابعه آن باشند.

رئیسی تصریح کرد: همچنین وزارت کشور با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جمله استانداری‌ها و شهرداری‌ها هم‌زمان با پیگیری آزادسازی حریم دریا و رودخانه‌ها، برنامه و آئین‌نامه جامع و دقیقی برای نحوه مدیریت و بهره‌برداری از مناطق آزاد شده تهیه کنند تا با تأمین امنیت و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی، این امکانات به بهترین نحو مورد استفاده مردم قرار گیرند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.