کد خبر : 6303
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

مدیرکل مدیریت بحران جهاد کشاورزی خبر داد؛

پرداخت ۹۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان‌ سیل‌زده

پرداخت ۹۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان‌ سیل‌زده
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی وزارت جهادکشاورزی گفت: تاکنون ۹۲۰ میلیارد تومان غرامت جبران خسارات سیل به کشاورزان استان های سیل زده پرداخت شده است.

به گزارش سورپرس؛ سید محمد موسوی در جلسه ستاد مدیریت بحران بخش کشاورزی استان گلستان اظهارکرد: در اجرای مصوبات دولت تاکنون برای پرداخت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، ۲۴۵ هزار پرونده به مبلغ یک میلیارد و هزار و ۵۱۴ میلیاردتومان توسط کمیته های تخصصی شهرستانی بررسی، ارزیابی میدانی و تایید خسارت شده است.

وی افزود: تاکنون از این تعداد پرونده ۲۲۰ هزار فقره به مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در کارگروه استان ها تایید و ۲۰۰ هزار پرونده هم به مبلغ ٩٢٠ میلیارد تومان به مرحله پرداخت رسیده است.

موسوی گفت: در اجرای مصوبات دولت تاکنون ۱۵۱ هزار پرونده با نیاز تسهیلات هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان توسط سازمان جهادکشاورزی استان ها به بانک های عامل معرفی و ۶۰ هزار پرونده به مبلغ ۵۵١ میلیارد تومان به پرداخت رسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ٢۶٠ میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از سیل استان گلستان کمک بلاعوض، تسهیلات قرض الحسنه و غرامت بیمه پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.