کد خبر : 14838
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۵۱
-

مراسم اعتکاف در کیش برگزار نمی‌شود

مراسم اعتکاف در کیش برگزار نمی‌شود

رئیس بهداشت و توسعه سلامت کیش گفت: مراسم اعتکاف به دلیل شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش برگزار نمی‌شود.

به گزارش سورپرس، رضانیا در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین مصوبات شورای سلامت کیش، اظهار کرد: طی مصوبات شورای سلامت جزیره کیش تا اطلاع ثانوی ساعات کاری ادارات جزیره کیش (به جز مراکز بهداشتی و درمانی) از ۹ تا ۱۳ و ساعت کاری بازارها و مجتمع‌های تجاری جزیره کیش صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و عصرها از ۱۸ تا ۲۱:۳۰ است.

وی عنوان کرد: ایستگاه‌های کرایه دوچرخه تا پایان هفته جاری تعطیل است و برای ادامه کارها این ایستگاه‌ها، آخر هفته تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس بهداشت و توسعه سلامت کیش گفت: مراسم اعتکاف به دلیل شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف در جزیره کیش برگزار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: موزیک زنده در رستوران‌ها تعطیل است و رستوران‌ها ضمن کاهش تعداد پذیرش موظف به رعایت فاصله ۱.۵ متری بین میزها هستند.

رئیس بهداشت و توسعه سلامت کیش تصریح کرد: رستوران‌های عادی نیز ضمن کاهش تعداد پذیرش موظف به رعایت فاصله ۱.۵ متر بین میزها هستند.

رضانیا از کیشوندان خواست تا اطلاع ثانوی جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و از شرکت در تجمعات و مراکز شلوغ و همچنین مهمانی خودداری کنند.

وی ضمن درخواست مجدد از گردشگران و کیشوندان بابت ماندن در خانه‌ها و حضور نیافتن در مراکز پرجمعیت تفریحی و تجاری و رستوران‌ها تا حد ممکن، افزود: خوشبختانه با وجود تعدادی بیمار مشکوک تا این لحظه هیچ آزمایش مثبت کرونا در کیش به دستمان نرسیده است.

رئیس بهداشت و توسعه سلامت کیش گفت: امیدواریم با همراهی و تعامل حداکثری مردم و مسئولان و ارگان‌های مختلف بتوانیم اوضاع را به نحو احسن کنترل کرده و با بهتر شدن وضعیت جوی و گرم شدن دمای منطقه، شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس باشیم.

رضانیا ضمن تقدیر از تمام نهادها، مراکز خدماتی، تجاری، تفریحی و پذیرایی کیش بابت تعامل حداکثری، گفت: کیش در این برهه از زمان می‌تواند الگو و نمونه بارز و قابل توجه برای هماهنگی‌ها و تعامل تمام نهادها و ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای پیاده کردن صحیح دستورعمل ها و مصوبات شورای سلامت در شهر برای کل کشور باشد.

انتهای پیام/٢٣۴

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.