کد خبر : 51796
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
-

ما به ازای واقعی شخصیت «افشین» در سریال خانه امن کیست؟

ما به ازای واقعی شخصیت «افشین» در سریال خانه امن کیست؟
خانه امن از سریال های پرمخاطب رسانه ملی در حالی پایان یافت که در اخرین قسمت فصل اول ، افشین از شخصیت های اصلی این مجموعه راهی ماموریت در سرزمین های اشغالی شد. افشین واقعی را بشناسید.

به گزارش سورپرس، معظمی کارگردان خانه امن از ساخت فصل دوم خانه امن خبر داده است، مجموعه ای که در پایان فصل اول و پس از ضربه زدن به شبکه پیچیده تروریستی صهیونیستی سعودی ؛ افشین از شخصیت های اصلی داستان ، راهی سرزمین های اشغالی در یک ماموریت سخت و شجاعانه شد. افشین واقعی در حقیقت شهید «سید علی حسینی» سرباز گمنام امام زمان (عج)، فرزند شهید «سید ابوالقاسم حسینی» شهید دوران جنگ تحمیلی است.

 

افشین واقعی سریال خانه امن کیست؛

 

او متولد یکم بهمن ماه ۱۳۴۱ و از سربازان گمنام امام زمان (عج) بود که طی ماموریتی که در خارج از کشور بسر می برد، دستگیر شده و در تاریخ بیست وسوم دی ماه ۱۳۹۲ به شهادت رسید. مزار او در قطعه ۲۶ بهشت زهرای تهران است.

 

افشین واقعی سریال خانه امن کیست؛

 

خانم عبدی زاده ، همسر شهید «سید علی حسینی» سرباز گمنام امام زمان (عج)، درباره او گفته است: شهید حسینی به واسطه شغل و خدمتش به وطن، همیشه در ماموریت های پُرخطر شرکت داشت که در آخرین ماموریتش در خارج از کشور به شهادت رسید.

 

افشین واقعی سریال خانه امن کیست؛

 

این همسر شهید گفت: شهید حسینی، در زمان حیات خود، ارادت زیادی به شهدای گمنام داشت و اکنون نیز مزارش در قطعه ای از بهشت زهرا (س) است که بیشترین شهید گمنام را دارد. پدر همسرم نیز در قطعه ۲۴ شهدای بهشت زهرا (س) دفن شده است و او نیز از شهدای دفاع مقدس است. از این رو، ما همیشه تردد زیادی به بهشت زهرا (س) داشتیم. وقتی بر سر مزار پدرش و دیگر شهدا می رفتیم، همسرم همیشه می گفت: “جای من اینجا خالی است”. طی مدت پنج سالی که همسرم به شهادت رسیده، از بابت فقدان او هنوز متاثریم اما از بابت اینکه خودش به آرزویش رسید، خوشحالیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید حسینی به واسطه شغل و خدمتش به وطن، همیشه در ماموریت های پُرخطر شرکت داشت. او مدتی را در غربت و اسارت بسر می برد. به عقیده من، رنجی که شهید حسینی در راه خدا و پاسداری از وطن کشید، به درجات او می افزاید و توفیقی بود که نصیب او شد.

خانم عبدی ادامه داد: او به ماموریت رفت و سه هفته بعد از دستگیری، خبر شهادتش آمد. سوالهای زیادی درباره شهادت همسرم، برای من و فرزندانم بی جواب باقی مانده است.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.