کد خبر : 132802
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
-

لیونل مسی پنجمین ورزشکار پردرآمد در آمریکا/ بسکتبال همچنان بزرگ‌تر از فوتبال!

لیونل مسی پنجمین ورزشکار پردرآمد در آمریکا/ بسکتبال همچنان بزرگ‌تر از فوتبال!
در ورزش آمریکا تنها چهار ستاره NBA بیشتر از فوق‌ستاره آرژانتینی در سال درآمد خواهند داشت.

به گزارش سورپرس؛ ورود لیونل مسی به MLS توجه همگان را به خود جلب کرده است. پس از اعلام این تصمیم برای انتخاب اینترمیامی به عنوان مقصد جدید، هواداران فوتبال در ایالات متحده مشتاقانه منتظر دیدار او در طول رقابت‌های محلی و جام اتحادیه هستند. و اگرچه مسی دستمزد ۹ رقمی تیم الهلال عربی را رد کرد، اما اوضاع در تیم خورخه ماس و دیوید بکام اصلا بد به نظر نمی‌رسد.

به گزارش فاکس ساکر، لیونل مسی قرار است پنجمین ورزشکار پردرآمد در ایالات متحده شود. با در نظر گرفتن ۵ ورزش برتر در ایالات متحده، دستمزد فوق‌ستاره آرژانتینی تنها کمتر از چهار ستاره NBA خواهد بود، در حالی که از هر بازیکن در لیگ فوتبال آمریکایی و لیگ بیسبال بالاتر خواهد بود.

دوین بوکر ستاره فونیکس سانز و کارل آنتونی تاونز از تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز، همچنان پردرآمدترین بازیکنان سال هستند و هر کدام ۵۶.۱ میلیون دلار درآمد دارند و پس از آنها نیکولا جوکیچ از دنور ناگتس و استفن کری قهرمان چهار دوره NBA از گلدن استیت واریرز با ۵۴.۵ میلیون و ۵۳.۸ میلیون دلار رتبه سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند. و سپس در رده پنجم، دستمزد سالانه لیونل مسی خواهد بود که انتظار می‌رود ۵۳.۷ میلیون دلار باشد.

قهرمان فعلی جام‌جهانی علاوه بر الهلال، پیشنهادی از بارسلونا نیز داشت، اما توضیح داد که تصمیمش برای انتخاب اینترمیامی بر اساس پول یا احساسات قدیمی نبوده است. لیونل مسی گفت که می‌خواست از کانون توجه فوتبال اروپا دور باشد و زمان بیشتری را با خانواده‌اش بگذراند، و این چیزها را می‌تواند در MLS با اینترمیامی به دست آورد.

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.