کد خبر : 117827
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
-

واکنش معاون بانوان وزارت ورزش به انتصاب شاکری‌فرد و ورزش معلولان

واکنش معاون بانوان وزارت ورزش به انتصاب شاکری‌فرد و ورزش معلولان
معاون بانوان وزارت ورزش و بانوان در رابطه با انتصاب سرپرست معاونت ورزش بانوان استان تهران و ورزش معلولان مطالبی را بیان کرد.

به گزارش سورپرس، مریم کاظمی‌پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درخصوص روز پارالمپیک اظهار داشت: حضور بنده در این جشن نماد و بیانگر دو اصل قابل توجه در حمایت از ورزشکارانی است که در عرصه رشته‌هایی که ویژه افرادی است که با توانمندی‌های متفاوت در افراد سالم در جامعه ما حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه معلولین  از دو منظر برای ما مهم هستند، افزود: یکی اینکه به عنوان شهروند حق استفاده از کلیه امکانات اجتماعی و فضاهای ملی و بین‌المللی را دارند و از منظر دیگر به عنوان افرادی که از حیث اراده می‌توانند الگوهای بسیار شاخصی برای تمام جامعه باشند توجه این قشر می‌تواند جریانی از امید، نشاط، فعالیت و تلاش هر چه بیشتر را برای رسیدن به اهداف بلند اشاعه بدهد.

کاظمی‌پور با بیان اینکه خیلی از احساسات و توانمندی‌های معلولان در عرصه‌های دیگر بیشتر از افراد عادی است گفت: ما باید به این افراد در ایجاد جریانات اجتماعی نگاه کنیم.

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با برنامه‌های حمایتی و توجه بیشتر به قشر معلولان تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و همچنین کمیته ملی پارالمپیک ایران بر روی این اقشار در رشته‌هایی که پارالمپیکی هستند و امکان شانس معرفی این افراد در رشته‌ها بیشتر است مخصوصا در حوزه بانوان متمرکز است. ما از این به بعد فکر می‌کنیم که سبد مدال‌های کاروان‌های ایرانی توسط بانوان افتخارآفر و آزاده کشورمان ان‌شاءالله تکمیل خواهد شد و سهم بانوان در این نقش‌آفرینی بیشتر خواهد بود بنابراین متولی حمایت از این قشر جامعه وزارت ورزش و جوانان است و تمام قد این وظیفه و فرصت خدمتگذاری را از دست نخواهد داد تا جایی که بتوانیم و شرایط اجازه بدهد. این قشر می‌توانند در بقیه اقشار کشور اثرگذار، منشاء حرکت و انگیزه و امید باشند.

وی درباره انتصاب شاکری‌‌فرد به عنوان سرپرست معاونت ورزش بانوان استان تهران توضیح داد: با توجه به توانمندی‌هایی که افراد در زمینه‌های مختلفی دارند تصمیم‌گیری‌ها صورت می‌گیرد و قطعا بحث خودرایی نیست. قطعا ایشان با توجه به سوابقی که دارند و خدماتی که در پایگاه قهرمانی تهران در ماه‌های اخیر ارائه کردند مورد توجه و ارزیابی قرار گرفت. عملکرد ایشان در استان اصفهان و تهران و با توجه به سوابق علمی و آموزشی‌ مورد ارزیابی قرار گرفت و وی در شرایط حاضر به عنوان سرپرست معاونت ورزش بانوان استان تهران عهده‌دار وظایف شد.

کاظمی‌پور گفت: ان‌شاءالله نه تنها خانم شاکری‌فرد بلکه تمام دوستان ما در استانهای دیگر کشور بتوانند در جایگاهی که خداوند فرصت، افتخار خدمات و خدمتگذاری را به آنها داده موفق باشند و بتوانند خودشان را ثابت بکنند.

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حمایت از ورزشکاران، گفت: ما تمام قد حامی ورزشکارانی هستیم که در دو عرصه هم کسب سهمیه المپیک و بازی‌های آسیایی حضور دارند.برنامه‌هایی داریم و حمایت‌های ارکان دولت و نمایندگان مجلس را برای یک برنامه جامع حمایت از ملی‌پوشان و اردونشینان بانویی که برای به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند خواهیم داشت. در ماه‌های آینده اعلام می‌کنیم که چه برنامه‌ای داریم. با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک سعی می‌کنیم که در نقش حمایتی که وظیفه ماست بتوانیم برنامه‌های خاصی را به سمع و نظر همه علاقه‌مندان به ورزش برسانیم.

وی گفت: به دنبال این هستیم که یک ردیف اعتباری ویژه با نظر تمامی دوستداران ورزش خصوصا افرادی که به ورزش بانوان یک رویکرد اجتماعی اثرگذار در تربیت نسل آینده نگاه می‌کنند به این موضوع بپردازیم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.