کد خبر : 56372
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
-

لاری خبر داد؛

لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی در پمپ بنزین‌ها/ ۷۹ مورد فوتی در شبانه روز گذشته

لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی در پمپ بنزین‌ها/ ۷۹ مورد فوتی در شبانه روز گذشته
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶هزار و ۴۲۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سورپرس، دکتر سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز ۷ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۷۰۶ نفر رسید. لاری همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۵۶۰ نفر رسید. وی افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۳۶۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته لاری، ۴۰۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. وی گفت: تا کنون ۹ میلیون و ۱۵ هزار و ۳۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. لاری افزود در جایگاه‌های پمپ بنزین و سی ان جی رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.