کد خبر : 97619
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
-

همزمان با 22 پروژه شهری در جنوب شرق تهران انجام می شود؛

افتتاح زیرساخت های تفرجگاه مسگرآباد در منطقه ۱۵

افتتاح زیرساخت های تفرجگاه مسگرآباد در منطقه ۱۵
زیرساخت های عمرانی، خدماتی و رفاهی تفرجگاه مسگرآباد در جنوب شرق تهران آماده شده است و همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر با اعلام این خبر گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و با احداث ۲ سرویس بهداشتی و یک دفتر فضای سبز، انجام آسفالت معابر، نصب مخازن بتنی و زیر ساخت های آبرسانی، کاشت و توسعه فضای سبز، نصب ۵۰ پایه روشنایی تفرجگاه مسگرآباد آماده بهره برداری شده است.

به گفته وی ۹ پروژه حوزه خدمات شهری و محیط زیستی در این ایام با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال تحویل شهروندان ولایی و مومن جنوب شرق تهران خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به احداث بزرگراه شهید نحفی رستگار و نخاله برداری های انجام شده در بزرگراه های این منطقه ادامه داد: در این راستا توسعه فضای سبز طی یک سال گذشته انجام شده و به مساحت ۱۲ هکتار افزایش یافته است.

صباغ در ادامه به احداث نیروگاه خورشیدی در تفرجگاه مسگرآباد و بازسازی آبگرمکن های خورشیدی سایر بوستان ها اشاره کرد وافزود: صفحه خورشیدی با ظرفیت تولید برق ۱٫۵ کیلو وات در مسگرآباد قرار گرفته است.

شهردار منطقه درباره سایر پروژه های این حوزه گفت: بهسازی کفپوش بوستانها به مساحت هزار مترمربع، تجهیز بوستانها به ۱۱۹ ست ورزشی و کودکان و مبلمان پارکی و تامین روشنایی آنها با نصب ۲۹ پایه چراغ برق، ۲ هزار و ۷۰۰ متر اجرای عملیات جدول گذاری و نیز بازسازی و مناسب سازی معابر بوستان ها به مساحت ۴ هزار و ۱۰۰ متر به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

 

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.