کد خبر : 139604
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
-

تقدیر از زیبایی محض این شوت

قدوس بالاتر از همه گلزنان بهترین لیگ جهان

قدوس بالاتر از همه گلزنان بهترین لیگ جهان
گل سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد، به عنوان بهترین گل ماه اکتبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.
به گزارش سورپرس، گلی که قدوس در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد برابر برنلی به ثمر برساند به عنوان برترین گل ماه اکتبر این رقابت‌ها انتخاب شد.

این ستاره ایرانی در دقیقه ۸۴ این بازی به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد و فقط به سه دقیقه زمان نیاز داشت تا اولین گلش در مسابقات این فصل لیگ برتر و سومین گل تیمش در این بازی را با شوتی تماشایی و مهار نشدنی وارد دروازه حریف کند.

قدوس بالاتر از همه گلزنان بهترین لیگ جهان

1952110

او فصل گذشته فرصت زیادی برای حضور در ترکیب برنتفورد پیدا نکرد و تابستان امسال هم رفت و برگشتی عجیب به این باشگاه داشت و آخرین بار در فصل ۲۲-۲۰۲۱ موفق شده بود با یک ضربه قیچی برگردان برای برنتفورد گلزنی کند و این بار هم مهارت و توانایی‌اش را در بازی برابر برنلی به رخ کشید.

نکته جالب اینجاست که این بازیکن پیش از این هم برابر همین تیم موفق به گلزنی با پیراهن برنتفورد شده بود و حالا این گلزنی دوباره برای او بسیار خوش یمن بود و توانست جایزه بهترین گل ماه اکتبر لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند.

1942805

دریافت این جایزه توسط قدوس و عملکرد خوب او شانس این که سرمربی برنتفورد از او در دیدارهای پیش رو بیشتر از قبل استفاده کند را بالا خواهد برد و این خبر خوبی برای تیم ملی ایران است که به زودی باید در جام ملت‌های آسیا از این بازیکن در ترکیبش استفاده کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.