کد خبر : 79318
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
-

فرد برادرکُش توسط پلیس ملایر دستگیر شد

فرد برادرکُش توسط پلیس ملایر دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری فردی که برادر خود را شش ماه قبل به قتل رسانده ‏بود در یکی از شهرهای استان همجوار خبر داد.‏

به گزارش سورپرس؛ سرهنگ محمدباقر سلگی در تشریح جزئیات دستگیری قاتل، گفت: به دنبال اعلام یک فقره قتل در ماه‌های گذشته به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ ، مأموران با هماهنگی با دستگاه قضائی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند فردی ۴۴ ساله با استفاده از اسلحه به قتل رسیده و قاتل متواری شده است.

وی با بیان اینکه در بررسی بیشتر مشخص شد قاتل برادر مقتول بوده است، اظهارکرد: با تلاش بی وقفه مأموران این یگان، تعقیب متهم به قتل در دستور کار قرار گرفت و سرانجام پس از شش ماه  تلاش موثر، مخفیگاه متهم شناسایی شد.

سلگی ادامه داد: در یک عملیات منسجم و مشترک پلیسی که با همکاری تنگاتنگ پلیس اطلاعات استان همدان و مأموران استان همجوار با مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر انجام شد، قاتل متواری دستگیر و یک قبضه سلاح غیر مجاز نیز در این مکان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در تحقیقات فنی و تخصصی از متهم به قتل مشخص شد که بنا به دلایل خانوادگی مبادرت به قتل برادر خود کرده که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

سلگی با اشاره به اهمیت نهاد خانواده و لزوم آموزش مهارت‌های زندگی به افراد، بیان کرد: نبودن گذشت، عدم مشورت گرفتن از ریش سفیدان و معتمدان ، عدم توانایی کنترل خشم، نداشتن باور به انجام گفت‌وگو برای حل مشکلات خانوادگی و نگهداری غیرقانونی سلاح، از جمله دلایل وقوع این جنایت‌های غیر قابل جبران است.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.