کد خبر : 126859
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
-

آخرین نذر و اهدای کتاب در سال ۱۴۰۱؛

عیدی کتاب به هم‌وطنان غرب کشور اهدا شد

عیدی کتاب به هم‌وطنان غرب کشور اهدا شد
پایگاه اهدا و نذر کتاب فرهنگسرای اندیشه، ۱۵۰۰ جلد کتاب اهدا شده از سوی خیرین را به کتابخانه اندیشه در شهر ارومیه ارسال کرد.

به گزارش سورپرس، آخرین اجرا از پایگاه «اهدا و نذر کتاب» در سال ۱۴۰۱ توسط فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

کتابخانه اندیشه از تابستان سال ۱۴۰۰ با راه‌اندازی پایگاه اهدا و نذر کتاب تلاش کرد تا ضمن ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، سنت حسنه اهدای کتاب به مناطق محروم و تجهیز کتابخانه‌های کمتر برخوردار را رونق ببخشد. همچنین تاکنون و توسط خیرین و مردم، بیش از ۸ هزار جلد کتاب به مناطق مختلف کشور ارسال شده و در اختیار کتابخانه‌های مناطق محروم قرار گرفته است.

در جدیدترین فراخوان این پایگاه برای جمع‌آوری و اهدای کتاب به کتابخانه‌های محروم و کمتر برخوردار، تعداد ۱۵۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف توسط خیرین و مردم اهدا شد. این کتاب‌ها به فرهنگسرای اندیشه در شهر ارومیه اهدا شد تا در اختیار هم وطنان‌مان قرار گیرد.

این فراخوان، اگرچه آخرین اجرا از پایگاه نذر و اهدای کتاب در سال ۱۴۰۱ بود، اما این سنت حسنه در سال جدید نیز برقرار است و فراخوان جدید نذر و اهدای کتاب از سوی این مدیریت فرهنگی و هنری منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفردنیاکی ارسال کنند.

انتهای پیام /۷۷۷

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.