کد خبر : 19053
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
-

اقدامات فرهنگی برای ارتقاء نشاط اجتماعی در بیمارستان‌ها اجرا می‌شود

اقدامات فرهنگی برای ارتقاء نشاط اجتماعی در بیمارستان‌ها اجرا می‌شود
اجرای برنامه ها و اقدامات فرهنگی برای ایجاد نشاط و شادابی بین بیماران کرونایی و کادر درمانی از اقداماتی است که با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در بیمارستان ها انجام می شود.

به گزارش سورپرس؛ سید حمید موسوی  شهردار منطقه یک تهران، در دیدار با دکتر خشنود رییس بیمارستان شهدای تجریش،معتمدین و نمایندگان ستاد مردمی اظهار داشت: منطقه یک جز مناطق پیشرو در مقابله با ویروس کرونا بوده که می توان به گندزدایی ،ضد عفونی ،رفع آلودگی معابر،سطل ها و مخازن زباله،ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و بی آرتی، مترو،اتوبوس ها،مکان های عمومی چون مساجد، درمانگاه ها،بیمارستانها،مراکز خرید، بازارچه هاو بوستانها به صورت ویژه و با استانداردهای بهداشتی اشاره کرد.

وی با اشاره به خدمات رسانی ویژه به بیمارستان ها گفت: در این مقطع شهرداری آماده اجرای برنامه ها و اقدامات فرهنگی در بیمارستان های شهدای تجریش و مسیح دانشوری است که درمان بیماران کرونایی را برعهده دارند و همچنین بازپیرایی بیمارستان ها ،خط کشی معابر و ایجاد فضای روحیه بخش در آن را مد نظر خواهیم داشت.

موسوی تصریح کرد: ویروس کرونا و مقابله با آن در کنار مشکلات ایجاد شده، آموزش هایی را نیز برای ما به همراه داشت و با عث تغییر رفتارهای غلط اجتماعی،ایجاد حس همدلی و مودت،تقویت روحیه فداکاری و ایثار، در جامعه ما شد.

شهردار منطقه یک شرایط آرام ترافیکی را زمان مناسبی برای اجرای طرح های ترافیکی دانست و گفت: در حال حاضر شهر خلوت تر هست و این امر فرصتی را ایجاد کرده تا مدیران شهری و راهنمایی و رانندگی منطقه با برنامه ریزی، همکاری، هماهنگی و انسجام بیشتر فعالیت های عمرانی و ترافیکی را با سرعت بیشتری در منطقه اجرا کنند تا پس از مهار کرونا و حضور مجدد شهروندان در سطح شهر ترافیک منطقه یک کاهش محسوس و کیفیت تردد ها ارتقاء یابد.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.