کد خبر : 77176
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
-

عیدانه‌های عید سعید قربان از رادیو ایران

عیدانه‌های عید سعید قربان از رادیو ایران
رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برنامه ها ی «من مسلمانم»، «زمزمه عرفات»، ،«اهل ولایت»، «حرفی از نام تو» «صبح عید باشما» و قربانی دوست» را تقدیم می کند.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس؛ «من مسلمانم»» با تاکید نگاه به سابقه تاریخی برائت از مشرکین در تاریخ اسلام، با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حامد نجم الهدی، سه شنبه ساعت ۱۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود.

«زمزمه عرفات» با نگاهی به ترجمه دعای عرفه و تحلیل دعا و رابطه آن با وظیفه مردم در قبال خود و جامعه و رهبر به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای حسن همایی سه شنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ پخش می شود.

«اهل ولایت» ۲۹ و ۳۰ تیر با موضوع ولایت پذیری به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت ۱۸:۴۵ پخش می شود.

«حرفی از نام تو» با موضوع تسلیم بودن در برابر آزمایش و امتحانات الهی، چهارشنبه ۳۰ تیر همزمان با عید سعید قربان ساعت ۰۸:۳۵۰ از پخش می شود.

«صبح عید بات شما» عیدانه گروه صبح جمعه با شما به مناسبت عید سعید قربان به تهی کنندگی ساجد قدوسیان در روز عید قربان ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.

«قربانی دوست» با بررسی ارزش و فلسفه قربانی به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای فاطمه حاتمی و حامد نجم الهدی چهارشنبه ۳۰ تیر ساعت ۱۱:۳۰ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.