کد خبر : 43227
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
-

عملکرد یحیی گل محمدی شایان تقدیر است

عملکرد یحیی گل محمدی شایان تقدیر است
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایطی که این روزها سرخپوشان دارند، صدای فرگوسن هم درمی‌آمد، اما «یحیی گل‌محمدی» با آرامش تیمش را برای شروع لیگ آماده می‌کند که جای تقدیر دارد.

به گزارش سورپرس، «رضا وطنخواه» روز دوشنبه در گفت‌وگویی خبری افزود: متاسفانه شرایط باشگاه بزرگ پرسپولیس کمی متزلزل شده است؛  این تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده و برای ایران افتخارآفرینی کرده،  اما معتقدم مدیریت قبلی چندان عملکرد خوبی نداشت.

وی اظهار داشت: تیم فصل حساسی را پیش‌رو دارد. متاسفانه فرد مسوول شاید مدیر خوبی بود اما حضورش به پرسپولیس ضربه زد و نتوانست اتفاق مثبتی را رقم بزند. پس از پخش آن ویدئو در فضای مجازی هم حاشیه جدیدی را برای این تیم ایجاد کرد و بعد از آن هم باشگاه را با پنجره بسته و بدهی‌های زیاد رها کرد و رفت.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد انتظارات از مدیر بعدی تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس جایی برای آزمون و خطا نیست و باید مدیریت تیم به عهده فردی باشد که شرط‌های حضور در این باشگاه بزرگ را به خوبی پشت سر گذاشته است. هر اتفاقی که رخ می‌دهد باید هواداران و خواسته‌های آنها هم در نظر گرفته شود.

وی در مورد جدایی بازیکنانی مانند شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری از جمع سرخپوشان گفت: متاسفانه پرسپولیس بازیکنان خوب خود را از دست داد. این بازیکنان حق داشتند که بروند اما مدیریت نادرست هم در رفتن آنان بی‌تاثیر نبود. پرسپولیس می‌توانست با فروش این بازیکنان مبلغ زیادی درآمدزایی کند

وطنخواه با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس گفت: «یحیی گل‌محمدی» عملکرد خیلی خوبی داشت و خودش را با صعود تیم به فینال لیگ قهرمانان ثابت کرد. اما متاسفانه به جای تقدیر از او شرایط کار برایش سخت شد. در این شرایط صدای فرگوسن هم درمی‌آمد اما یحیی گل‌محمدی با آرامش تیمش را برای شروع لیگ آماده می‌کند که این موضوع جای تقدیر دارد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.