کد خبر : 78905
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
-

نصرالله اعلام کرد؛

صهیونیست ها از تقابل با نیروهای مقاومت نگران هستند

صهیونیست ها از تقابل با نیروهای مقاومت نگران هستند
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آنچه که اسرائیل را از حمله به خاک لبنان بازداشته است و باز می‌دارد، نگرانی از تقابل بزرگ با مقاومت است.
به گزارش گروه بین الملل سورپرس، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت پانزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه: پس از ۱۵ سال از جنگ تموز تا کنون هیچ حمله‌ای از سوی اسرائیل به خاک لبنان صورت نگرفته است. از سال ۱۹۴۸ میلادی سابقه ندارد لبنان ۱۵ سال پی در پی در آرامش باشد.

دبیر کل حزب الله لبنان: توان موشکی مقاومت افزایش یافته و به دقت بالایی رسیده است، آنچه در روز‌های گذشته اتفاق افتاد تحول بسیار مهمی است که برای ۱۵ سال رخ نداده بود، برخی جهات در لبنان با آگاهی یا عدم آگاهی از اینکه هدف دشمن با خلع سلاح مقاومت محقق می‌شود، به دشمن کمک می‌کنند، برخی حملات دشمن اسرائیلی در سوریه برای مقابله با امکاناتی است که به مقاومت می‌رسد، اما این حملات به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته اند.

وی افزود: حمله هوایی که روز‌های گذشته بر جنوب لبنان صورت گرفت نیازمند پاسخی فوری بود، لازم بود در مقابل این حملات واکنشی مناسب نشان داده می‌شد، پاسخ ما به تجاوز صهیونیستی اخیر پاسخی سنجیده و خالی از هرگونه پریشانی بود.

سید مقاومت گفت: ما زمینی باز در مزارع شبعا را انتخاب کردیم زیرا این منطقه، منطقه‌ای نظامی است و کشاورزی در آن نیست، عمدا در روز پاسخ دادیم و برادران خود را به خطر انداختیم تا مردم احساس ترس نکنند، ما شجاعت آن را داریم که مسئولیت اقدامات خود را بر گردن بگیریم.

سید حسن تصریح کرد: مسئولیت عملیات پاسخ را به صورت رسمی و در بیانیه‌ای بر گردن گرفتیم، هدف ما از عملیات روز گذشته تثبیت قواعد درگیری بود. آنچه که اسرائیل را از حمله به خاک لبنان بازداشته است و باز می‌دارد، نگرانی از تقابل بزرگ با مقاومت و پیامد‌های آن بر جبهه داخلی و ارتش آن است. دشمن اشغالگر اسرائیل امروز بیش از هر زمان دیگری به علت تحولات فلسطین و افزایش توان محور مقاومت، نگران ماهیت وجودی خود است.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.