کد خبر : 110292
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
-

ستاره تیم‌ملی:

من و طارمی اگر ایرانی نبودیم چند برابر قیمت داشتیم

من و طارمی اگر ایرانی نبودیم چند برابر قیمت داشتیم
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر زمانی که از اسکوچیچ سرمربی تیم ملی حمایت شده او نتایج خوبی گرفته است.

به گزارش سورپرس؛ سردار آزمون در خصوص برکناری دراگان اسکوچیچ گفت: چرا سرمربی را تغییر دهیم؟ من این صحبت‌ها را متوجه نمی‌شوم. الان وقت حمایت است و تنها یک اردو داریم. شما فکر می‌کنید اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم بتواند کار خاصی انجام دهد؟ اول از همه فدراسیون باید بازیکنان را حمایت کند و بازی‌های دوستانه تدارک ببیند، نه تغییر سرمربی، اینکه توانسته رکورد را جابجا کند یعنی قابلیت‌هایی دارد.

پس از باخت تیم ملی کشورمان در دیداری دوستانه مقابل الجزایر انتقادات از اسکوچیچ زیاد شد و شایعاتی مبنی بر برکناری او منتشر شد.

او در خصوص اردوی تیم ملی در قطر گفت: مشکل اصلی در قطر آب و هوا و امکانات نه چندان خوب بود. ۲ هفته تمرین بازیکنان را فرسوده کرد و ما فقط توانستیم یک بازی در روز آخر اردو برگزار کنیم. امیدوارم در فیفا دی بعدی شرایط تغییر کند و ما بتوانیم چند بازی دوستانه خوب را مقابل تیم‌های قوی برگزار کنیم.

پس از لغو اردوی تیم ملی در کانادا دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفت اردوی تیم ملی را در قطر برگزار کند.

او در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: باید واقعیت را به مردم بگوییم. اوضاع زیاد مناسب نیست. من به عنوان بازیکنی که ۹ سال است حضور دارم، از مردم می‌خواهم که حمایت کنند. از طرفی ما پول‌های بلوکه شده زیادی داریم که چند میلیون میلیون دلار است، اما به دست فدراسیون فوتبال نمی‌رسد.

بزرگان تیم ملی و همچنین خبرنگاران و پیشکسوتان باید حمایت کنند، چون ما فقط یک فیفادی داریم و بعد از آن وارد جام جهانی می‌شویم و بازی‌های خیلی سختی مقابل امریکا، انگلیس و ولز باید برگزار کنیم. امیدواریم که بتوانیم نتیجه بگیریم. درست است که امکاناتمان در حد سایر تیم‌ها نیست، ولی باید امیدوار باشیم و هرچه داریم برای خوشحالی دل مردم ایران بگذاریم.

تیم ملی کشورمان پس از لغو دیدار با کانادا فقط موفق شد یک دیدار دوستانه مقابل الجزایر برگزار کند و این موضوع انتقاد کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و طرفدراران را در پی داشت.

آزمون درباره شانس صعود به مرحله بعدی جام جهانی گفت: آن‌هایی که حرف از صعود می‌زنند، هدفشان تخریب تیم ملی است و اصلا فوتبالی نیستند. کسی که فوتبال بداند و مسایٔل را دنبال کند، می‌داند که ولز و آمریکا تیم‌های خوبی دارند و بازیکنانشان در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند. انگلیس هم جای خود.

تیم ملی کشورمان در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.

او در خصوص اینکه او و مهدی طارمی با ارزش‌ترین بازیکنان ایرانی در سایت ترنسفر مارکت هستند، گفت:بازیکنان ایرانی استعداد دارند. با این حال آنقدری در اروپا به بازیکنان ایرانی توجه نمی‌شود. اگر من و مهدی ایرانی نبودیم، شک نکنید قیمت ما چند برابر بود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.