کد خبر : 108375
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
-

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

صفر شدن آمار جانباختگان کرونا، حاصل تلاش مجدانه وزارت بهداشت است

صفر شدن آمار جانباختگان کرونا، حاصل تلاش مجدانه وزارت بهداشت است
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: به صفر رسیدن آمار جانباختگان کرونا نتیجه تلاش مجدانه وزارت بهداشت، دولت سیزدهم و کادر درمان است و از این بابت از همه کادر درمان کشور تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش سورپرس، سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی‌های  کرونا از سوی عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: خدا را به خاطر این موفقیت در مهار بیماری کرونا و به صفر رسیدن آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری شکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این موفقیت مرهون تلاش مجدانه وزارت بهداشت، دولت سیزدهم و شخص آقای رئیسی است، تصریح کرد: با تلاش گسترده و با واکسیناسیون عمومی، مسئولین این بیماری را در کشور مهار کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تشکر از شرکت‌های تولید کننده واکسن کرونا، گفت: تلاش مجدانه آنها آن هم در شرایط تحریم واقعاً قابل توجه بود و جای قدردانی و تشکر دارد.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: ما در حالی که شاهد به صفر رسیدن آمار فوتی‌های کرونا در کشورمان هستیم که در کشورهایی مانند ژاپن، آمریکا و امثال آن کرونا همچنان از مردم این کشور کشته می‌گیرد.

وی افزود: بر خلاف دولت قبل که واکسیناسیون مردم در برابر بیماری کرونا را به برجام منوط می‌کرد ما شاهد بودیم که در دولت جدید با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر، واکسیناسیون عمومی انجام شد و آمار فوتی‌های این بیماری از ۷۰۰ نفر به صفر رسید.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.