کد خبر : 57586
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۷:۰۳
-

صعود بارسا به مرحله بعدی جام حذفی با جشنواره گل

صعود بارسا به مرحله بعدی جام حذفی با جشنواره گل
بارسلونا موفق شد با نتيجه 5 بر 3 گرانادا را شکست دهد و راهی دور بعدی جام حذفی شود.

به گزارش سورپرس؛ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا، موسوم به کوپا دل ری، بارسلونا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ گرانادا را در ورزشگاه لوس کارمنس شکست داده و راهی دور بعدی شود و اکنون بارسا در مرحله‌ی نیمه نهایی جام حدفی اسپانیا حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، این بازی تبدیل به یک دیدار تماشایی شده بود و در ۹۰ دقیقه، بارسلونا موفق شد بازی دو بر صفر باخته را با تساوی دو بر دو عوض کند و کار را به وقت های اضافه بکشاند. در وقت های اضافه‌ی این دیدار هم بارسلونا هم گرانادا گلزنی کردند تا جشنواره گل این بازی درخشان تکمیل شود اما آبی و اناری پوشان در این بازی رکوردی تاریخی را در باشگاه خود ثبت کردند.

در واقع بارسلونا در وقت های اضافه این دیدار موفق شد سه گل به ثمر برساند و این گل ها توسط دی یونگ، جوردی آلبا و آنتوان گریزمان به ثمر رسیدند. این اولین بار در تاریخ باشگاه بارسلوناست که آن‌ها موفق می‌شوند در وقت های اضافه‌ی یک دیدار، سه گل را به ثمر برسانند و به نوعی آن‌ها در بازی مقابل گرانادا رکورد شکنی کرده‌اند.

در هر صورت بارسلونا فاصله‌ی چندانی تا رسیدن به فینال و قهرمانی در این رقابت‌ها ندارد و باید دید که در ادامه‌ی مسیر چگونه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.