کد خبر : 64638
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
-

شکست بحرین برابر اردن در شب پیروزی یاران اسکوچیچ

شکست بحرین برابر اردن در شب پیروزی یاران اسکوچیچ
تيم ملي بحرين ديدار خانگي مقابل اردن را واگذار کرد.

به گزارش سورپرس؛ تیم ملی فوتبال بحرین که یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است، از فیفا دی استفاده کرده و مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی و دیدارهای دوستانه است تا خود را در شرایط مسابقه حفظ کند.

در دومین مسابقه دوستانه تیم ملی بحرین در فیفا دی ماه مارس، آنها که بیشتر نفرات اصلی خود را روی نیمکت داشتند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه ملی بحرین مقابل اردن قرار گرفتند و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند.

اردن در دقیقه ۳۱ روی ارسال احسان حداد از جناح راست میانه زمین و ضربه بهاء فیصل دروازه تیم ملی بحرین را باز کرد و با برتری یک بر صفر نیمه اول را پشت سر گذاشت.

تیم ملی اردن در نیمه دوم هم سوار بر بازی بود و توانست در دقیقه ۵۲ روی سانتر توپ از سمت راست زمین و ضربه زلاتانی و زیبای یوسف الرواشده گل دوم را مقابل بحرین به ثمر رساند.

بحرین پس از دریافت دو گل برای جبران نتیجه تلاش کرد که فقط توانست یک گل در دقیقه ۷۸ توسط محمد الرمیحی از روی نقطه پنالتی بزند و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم ملی اردن مغلوب شود.

تیم ملی بحرین در حالی پس از کسب هفت پیروزی پیاپی امشب شکست خورد که ساعاتی قبل شاگردان دراگان اسکوچیچ، حریف آنها در مرحله مقدماتی جام جهانی به پیروزی ۳ بر صفر برابر سوریه رسیده بودند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.