کد خبر : 71843
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
-

شهر تهران در روزهای نیمه خرداد سیاه‌پوش می‌شود

شهر تهران در روزهای نیمه خرداد سیاه‌پوش می‌شود
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: طی روزهای گذشته جلساتی را با ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) داشتیم و در مورد فضاسازی و تبلیغات در سطح شهر با ستاد و مناطق مختلف تهران هماهنگی کردیم تا پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش سورپرس؛  اصغر عطایی درباره اقدامات شهرداری برای روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه گفت: اقدامات مربوط به فضاسازی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد به‌ویژه در محلات منتهی به حرم امام خمینی(ره) و جماران به صورت پر رنگ تر دنبال خواهد شد.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: امسال هم مانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم حضوری در حرم امام خمینی (ره) برگزار نخواهد شد و فقط تبلیغات گسترده در سطح شهر انجام می‌شود.

به گفته او ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در فضای مجازی اقداماتی را برای سالگرد انجام خواهد داد.

عطایی با اشاره به اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی برای روز ۱۵ خرداد اظهارکرد: سازمان تبلیغات اسلامی در منطقه ۱۵ شهر تهران با هماهنگی های منطقه اقدام خواهد کرد و بنرهایی متناسب با این روز در سطح شهر نصب می‌شود.

به گزارش سایت شهر، وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به صورت ویژه اجرای مراسمی در یک نقطه از منطقه ۱۵ را در دستور کار دارد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پایان اظهارکرد: در این ایام و شهادت امام جعفر صادق (ع)  که در پیش رو است شهر تهران سیاه پوش خواهد شد و مناطق  شهر تهران در حال انجام این اقدام هستند تا شهر در روز شهادت آماده باشد.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.