کد خبر : 72508
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
-

وزیر کشور اعلام کرد؛

مشکل تعرفه رای نداریم

مشکل تعرفه رای نداریم
رحمانی فضلی گفت: مشکل تعرفه رای نداریم و ۱۰ درصد بیشتر از نیاز به هر استان‌ها ارسال شده است.

به گزارش سورپرس، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد انتخابات کشور افزود: نگرانی‌هایی در بحث کمبود تعرفه در روز رای گیری مطرح می‌شود که پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است و کمبودی نخواهیم داشت.

وی در بحث جلوگیری از تخلف در فرآیند رای گیری انتخاباتی نیز گفت: از ابتدای رای گیری تا تجمیع نهایی آراء تمامی این فرآیند‌ها چندین بار لحاظ می‌شود و از تجارب سال‌های قبل استفاده شده است و هیچ گونه امکان تخلف و تقلب در انتخابات میسر نخواهد شد و مشکلی در این خصوص نیز پیش نخواهد آمد.

وزیر کشور گفت: مشارکت مردم در انتخابات موضوع مهمی است به ویژه در شرایط کرونایی فعلی که تمامی کانون‌های جمعیتی تعطیل یا با کندی و حذف فعالیت مواجه هستند که از جمله این کانون‌ها مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد هستند و اکنون دانشگاه‌های ما از نظر تبلیغات و تجمع سیاسی غیر فعال اند یا در بحث مدارس نیز با تعطیلی مواجه ایم و مساجد ما نیز اندک فعالیتی دارند.

وی افزود: ضمن اینکه هنوز اکثر نامزد‌های ما در شهرستان‌ها و استان‌ها ستاد انتخاباتی تشکیل نداده اند و علی رغم اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی را برای برگزاری تجمع‌ها یا میتینگ‌های انتخاباتی در مکان‌های سرباز مجوزش صادر شده است، اما هم اکنون با کندی فعالیت مواجه هستیم و یک مورد نیز از این میتینگ‌ها گزارش یا تشکیل نشده است. وزیر کشور گفت: با تلاش دستگاه‌های اجرایی شرایط و امکانات قانونی خوبی برای برگزاری انتخابات و شور و مشارکت انتخاباتی مهیا شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.